کد مطلب: ۷۴۷۴۱۶

شرایط دریافت وام بلوبانک / متقاضیان وام بخوانند

شرایط دریافت وام بلوبانک / متقاضیان وام بخوانند

شرایط جدید دریافت وام بلوبانک اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، متقاضیان وام بدون ضامن بلوبانک این خبر را بخوانند.

در سرویس وام بلوبانک، کاربران بدون نیاز به ضامن، ارائه چک، سفته و در مدت پنج دقیقه پس از درخواست خود، وام مدنظرشان را دریافت می‌کنند. سرویس وام بلوبانک این امکان را در‌دسترس کاربران می‌گذارد تا نیازهای مالی ضروری خود را تنها در چند دقیقه، به‌شکل آنلاین و بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای برطرف کنند.

دریافت وام از سیستم بانکی معمولاً گزینه‌ای سخت و طولانی‌مدت است؛ به‌گونه‌ای که بسیاری را مجبور می‌کند تا برای رفع نیاز مالی ضروری خود به‌دنبال گزینه‌های دیگری مثل خرج‌کردن پس‌اندازها یا قرض‌کردن از دوستان و آشنایان بروند. بااین‌حال، کاربران منتخب بلوبانک از‌این‌پس می‌توانند از سرویس دریافت وام بلوبانک استفاده کنند.

محمد گرکانی‌نژاد، مدیرعامل بلوبانک، درباره سرویس جدید این نئوبانک می‌گوید: «بلوبانک از همان ابتدای شروع فعالیتش چند برنامه‌ی اصلی را دنبال می‌کرد که یکی از نخستین برنامه‌ها، باز‌کردن حساب بانکی به‌شکل کاملاً آنلاین و غیرحضوری بود. در آن زمان، این موضوع ایده‌‌ای بلندپروازانه و حتی نشدنی به‌نظر می‌رسید؛ اما امروز در نقطه‌ای هستیم که این ایده کاملاً اجرایی و فراگیر شده است. پرداخت تسهیلات یکی از کار‌ها و کارکردهای اصلی هر بانک به‌شمار می‌رود؛ به‌همین‌دلیل، بعد از ارائه‌ی قابلیت‌های متنوع و نوآورانه و تثبیت بلوبانک به‌عنوان نئوبانکی پیشرو، تصمیم گرفتیم سرویس وام را راه‌اندازی کنیم.»

در‌حال‌حاضر، سرویس وام بلوبانک مراحل اعتبارسنجی خود را طی می‌کند و مراحل پرداخت وام از اسفند ماه شروع می‌شود. برای دریافت وام بلوبانک، میانگین (معدل) حساب کاربران در سه ماه منتهی به زمان پرداخت (آذر و دی و بهمن) ارزیابی می‌شود که براساس آن، این سرویس برای کاربرانی فعال می‌شود که میانگین حسابشان طی این بازه بیشتر از ۳ میلیون تومان باشد. پرداخت وام بلوبانک به‌همین‌شکل و براساس ارزیابی میانگین حساب سه‌ماهه ادامه می‌یابد.

مبلغ وام بلوبانک

وام بلوبانک، بدون ضامن و وثیقه و تنها براساس اعتبارسنجی انجام (نداشتن بدهی معوق بانکی و نداشتن چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) و میانگین حساب به تمامی کاربران واجد‌شرایط پرداخت می‌شود. حداقل مبلغ وام بلوبانک ۳ میلیون تومان و حداکثر آن ۱۰ میلیون تومان است که مطابق با میانگین حساب به کاربران پرداخت می‌شود. زمان بازپرداخت وام حداکثر ۶ ماه تعیین شده است که براساس آن هر کاربر می‌تواند زمان کوتاه‌تری را برای بازپرداخت انتخاب کند.

بازپرداخت وام بلوبانک

کاربرانی که بازپرداخت وام خود را در یک ماه و پیش از قسط اول انجام دهند، سود وام دریافتی را پرداخت نمی‌کنند. وام بلوبانک با نرخ سود ۱۸ درصد و کارمزد حداکثر ۵ درصدی پرداخت می‌شود. نرخ کارمزد وام براساس میزان فعالیت هر کاربر احتمال کاهش را دارد و کاربران فعال بلوبانک شامل تخفیف می‌شوند. برای ارسال درخواست تسهیلات خود کافی است به منو «فروشگاه» اپلیکیشن بلوبانک مراجعه و گزینه «وام» را انتخاب کنید. در این بخش‌، وام‌های فعال‌شده برای شما به‌نمایش درمی‌آید و می‌توانید مبلغ و زمان بازپرداخت را تعیین کنید.

سپس، نوبت به ثبت امضای دیجیتال و تأیید قرارداد وام می‌رسد. با تأیید قرارداد، درخواست وام به سامانه‌ی سمات (سامانه‌ی متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات) بانک مرکزی ارسال می‌شود. در‌نهایت و با تأیید این سامانه، وام پرداختی پس از گذشت چند دقیقه به حساب کاربر واریز می‌شود. در‌صورتی‌که در سامانه‌ی سمات اختلال و مشکلی نداشته باشد و درخواست بلوبانک را به لحظه پاسخ دهد، این فرایند در کمتر از ۵ دقیقه به‌پایان می‌رسد.

پس از دریافت تسهیلات، با مراجعه به منو وام می‌توانید جزئیات اقساط خود را مشاهده کنید. مبلغ اقساط به‌طور‌خودکار در زمان تعیین‌شده از حساب شما برداشت می‌شود. در‌عین‌حال، می‌توانید با غیرفعال‌کردن برداشت خودکار، هرماه و به‌صورت دستی اقساط خود را پرداخت کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • s

    سلام من چگونه میتونم وام رو دریافت کنم

    • ناشناس

      سلام دوستان اگه خوب مطالعه کنید دیگه درخواست وام رو فعلا نمیدین نوشته از اسفند ماه درخواست وام بدین ن الان

  • ایرج دهانی هاشم

    وام درخواست کردم

    • رضوان بلوچی کان

      سلام شما چگونه وام را دریافت کردید

    • ناشناس

      سلام خسته نباشی من حساب بلوبانک دارم حسابم کردش داره چگونه وام بگیرم ممنون

    • ناشناس

      چجوری

  • رضوان بلوچی کان

    سلام من چگونه وام بلوبانک را دریافت کنم

  • بلو بانک

    کد دعوت رسمی برای ثبت نام بلوبانک MF2OHA (به صوت نامحدود و هدیه ۵۰ هزار تومانی).
    برای ثبت نام حتما نیاز به کد دعوت معتبر دارین برای همین از این کد رسمی استفاده کنید.

    • ناشناس

      می‌خوام وام بگیرم

  • ناشناس

    سلام دوستان من گردش حسابم تو ۳ماه ۲۳۲میلیون بوده
    وخواستم درخواست بدم که دیدم گزینه وام فعال نیس
    چون گفتن معدل حساب باید بالای ۳میلیون باشه
    فقط نمیدونم چرا معدل من تو این ۳ماه شده ۲۷۰هزارتومان
    در ضمن وام بلوبانک فعال هست فقط برای اونایی که معدل حسابشون بالای ۳ میلیونه
    درضمن اگه میخواین معدل حسابتونو بدونین همین که وارد برنامه میشین قسمت بالا سمت راست یه مربع هست که توش دوتا فلش بزنین وارد شدین گزینه ۳ماه رو بزنین و بعد pdfرو بزنین درخواست که دادین معدل بالاسمت چپ نوشته شده موفق باشین

  • ناشناس

    سلام دوستان این کد بلوبانک جدید و انقضا داره MY7INY

  • ناشناس

    خسته نباشید
    پول بزاریم تو حساب کار کنه وام بدید سود و کارمزد با هم ۲۳ درصد.
    خوب چه کاریه با این شرایط و کارمزد ۲ درصد و ۴ درصد رسالت و مهر ایران وام میدن

  • احسان

    سلام دوستان برای باز کردن حساب بانکی بلو بانک نیاز هست کد دعوت وارد کنید این کد رو وارد کنید هم۳۰تومن به شما هدیه میده هم۳۰تومن به خیریه کمک میشه باعث و بانی خیر بشین

  • رضاموسوی

    آره خیلی راحته!!؟
    مردحسابی۳ماهه میانگین تکمیل شده ولی امکان دریافت این شندرغازمیسرنمیشه،پیشنهادمیکنم یه سرکی به نرم افزارویپادبزنیداونوقت معنی وام سریع رامتوجه میشید.
    متاسفانه باافزایش مشتریان بلوکارت خدمات وسرویس دهی به مخاطب کاهش پیداکرده.خلاصه کلام فکرنکنم مشتری خیلی راضی ازاین وضعیت باشه

  • ناشناس

    من الآن وام برام فعال شده بود میخواستم درخواست بدم
    منتهی کارمزد وام ده میلیونی و زده ۴۰۰ هزار تومان!!
    قبلا که داخل سایتا میدیدم حداکثر 100هزار کارمزد داشت
    جالبه داخل توضیحات نوشته کارمزد ۲ تا ۴ درصد!
    معلوم نیست چند درصد حساب کردن که شده ۴۰۰ هزار تومان؟!
    اینطوری که اصلا ارزش نداره