کد مطلب: ۷۲۴۶۲۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مقایسه شرایط وام فوری در دو بانک / چگونه سه روزه وام بگیریم؟

مقایسه شرایط وام فوری در دو بانک / چگونه سه روزه وام بگیریم؟

بانک‌های مختلف، شرایط متفاوتی برای پرداخت وام فوری دارند. در این گزارش شرایط پرداخت وام فوری در دو بانک بررسی و مقایسه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یکی از معضلات بزرگ متقاضیان دریافت وام، روند طولانی و آزاردهنده ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها است. با این حال، بعضی از بانک‌ها طرح‌هایی برای اعطای وام فوری به مشتریان خود ارائه می‌کنند که این مشکل را تا حدودی بر طرف می‌کند.

وام فوری به طور معمول طی فاصله دو یا سه روز از تکمیل پرونده به متقاضی اعطا می‌شود اما شرایط پرداخت آن در بانک‌های مختلف، متفاوت است.

در این گزارش شرایط پرداخت وام فوری در دو بانک تجارت و صادرات بررسی و مقایسه می‌شود.

وام فوری پنج تا 200 میلیونی بانک صادرات

بانک صادرات در طرح 67 خود به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ وام در طرح 67 معادل پنج میلیون تومان و سقف آن 200 میلیون تومان است. همچنین سود این وام 6 درصد است.

برای دریافت این وام، ابتدا لازم است که متقاضیان در بانک صادرات سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند و این سپرده مسدود خواهد شد.. این سپرده کوتاه مدت سودی هفت درصدی را برای مشتری تضمین می‌کند و این سود به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب در بانک صادرات، تا سقف 80 درصد سپرده خود از این بانک وام فوری دریافت کنند.

تعداد اقساط و مدت‌زمان بازپرداخت طرح 67 بانک صادرات، بر اساس مبلغ سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود اما حداکثر زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است.

هر قسط وام 200 میلیونی در این طرح حدود 6 میلیون تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، پس از کسر دریافتی مربوط به سود سپرده به 19 میلیون تومان می‌رسد.

وام 300 میلیونی در طرح آنی بانک تجارت

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف 300 میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین 4 تا 18 درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، 10 و 15 درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت 36 ماهه نیز به 9 میلیون و 260 هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت 60 ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و 500 هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

متقاضیان این وام 300 میلیون تومانی در نهایت معادل 330 میلیون تومان به بانک تجارت پرداخت می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.