کد مطلب: ۵۲۷۸۳۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چه کسانی نمی‌توانند کارت اعتباری سهام عدالت بگیرند؟ / محرومیت برای ۶ گروه

چه کسانی نمی‌توانند کارت اعتباری سهام عدالت بگیرند؟ / محرومیت برای ۶ گروه

شرایط جدیدی برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت اعلام شده که براساس آن شش گروه از سهامداران نمی‌توانند کارت اعتباری بگیرند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیش از ۱۰ ماهی می‌شود که مسئولان وعده اعطای کارت اعتباری سهام عدالت را داده‌اند اما پس از اجرای محدود آن از بهمن پارسال، حالا برای اجرای گسترده‌تر آن شروط جدیدی را در نظر گرفته‌اند که براساس آن افراد بسیاری از دایره مشمولان دریافت این کارت اعتباری حذف می‌شوند.

* سهام‌دارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، حتی اگر یک سهم هم از پرتفوی سهام عدالت خود فروخته باشند، نمی‌توانند کارت اعتباری دریافت کنند.

* اگر یک مرجع قانونی به شرکت سپرده‌گذاری نامه داده باشد که بر اساس آن سهام فرد توقیف شده باشد، آن فرد نمی‌تواند کارت اعتباری دریافت کند.

* اگر فرد سجامی نشده باشد باید مراحل احراز هویت را انجام دهد وگرنه مشمول دریافت کارت اعتباری نمی‌شود.

*سهامداران باید حتماً باید کارت ملی جدید داشته باشند.

*حتما باید در یکی از بانک‌های ملی و تجارت که در حال حاضر کارت اعتباری می‌دهند حساب داشته باشند، در آینده هر بانک‌ جدیدی که این طرح را آغاز کردند می‌توانند از طریق آن بانک‌ها استفاده کنند.

*بر این اساس چون هنوز کارهای انتقال سهام افراد فوت شده به وراث انجام نشده، احتمالا این افراد نیز نتوانند کارت اعتباری سهام عدالت بگیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    طرح بسیار خوبی است پیش بینی طراحان بسیار صحیح خرید کالای اساسی وخانگی ولی بهتر بود درصدی از این وام را نقدی میکردند که بیشتر مردم درمواقع بسیار ضروری به آن احتیاج مبرم دارند درنهایت دست ودولت عزیز درد نکند خلیلی از مازندران

  • ناشناس

    واقعا خدابخیر کنه

  • عباس ک

    سهام من پانصد هزار تومانی هست بعد از ثبت نام که سه چهار روز پیش انجام دادم امروز اس ام اس بانک ملی برام آمده مبلغ سه ملیون تومان برای شما اعتبار منظور شده، که کارت بانکی هم نمی‌دهند، بلکه از طریق بارکد گوشی باید خرید انجام بشه، پس چرا هفت میلیون شد سه میلیون،!!! کسی هم آگه بخواد حاضرم گفته‌ ی خود را به اثبات برسانم،

  • رمضانی، محمد رضا

    سهام من چهار صد ونود تومنی هست و قرار بود هفت میلیون وام بدهند که بنده پس از ثبت نام وتکمیل تمام مراحل از طریق بانک ملی شهرستان قزوین مبلغ چهار میلیون اعتبار در نظر گرفتند، بابا چرا به مردم دروغ می‌گویند، من از رو ناچاری و با بهره هجده درصد بخاطر هفت میلیون که گره ای از بدبختی هام باز بشه ثبت نام کردم، موقع واریز شد چهار میلیون، آقای رئیس جمهور پشت تریبون مگه خودت نگفتی سهام عدالت های یک میلیونی چهارده میلیون وپانصد هزار تومانی هفت میلیون؟ پس چرا سر حرفتون نماندید و هفت تومن شد جهار تومن

    • نادرقلی افشار

      ای ببم جان! منم به درد شما گرفتارم اما چاره چیه، خب بابا همین راشما بصورت وام می‌دادید سودش هم هم که ماشاءالله هجده درصده خب چرا باعث اذیت مردم میشید آخه با سه میلیون چه مشکلی را میشه حل کرد.

  • ممدرضا

    . پس‌ چرا پیام منو پخش‌ نمی کنید؟

  • جلیل

    سهام عدالت اینهای که مردن چه میشود اول گفتن که به زودی سایتش باز میشه تامارفتیم ایقدر خرج کردیم تاانحصاروراثت گرفتیم وچقدپول وکالت دادیم حالاهیچ خبری نیست

  • ناشناس

    سلام بانک اعلام می کندازهربانکی سوددریافت می کنیدازهمان بانک بایددرخواست کنید یعنی چی

  • ناشناس

    کجایی این سهام عدالته مگر ما ایرانی نیستیم برای چی به سهام نمیدن

  • ناشناس

    با اون همه منابه طبیعی خدای تو کشور ما است ببین از کجا به کجارسیدیم مگه صدقه میدن

  • حمید

    آخه کارت ملی مردم رو دولت هنوز صادر نکرده مگر مقصر مردم هستن.?این اگه ظلم نیست پس چیه.لطفا تصمیمات خدا دوستانه بگیرید.نمیخواین وام بدین بهانه آوردن چیه؟
    ممنون از شمایی که این پیامو درج میکنی تا شاید مسوولی که این سخن رو گفته با خودش فکر کنه .آخه انصاف هم خوب چیزیه