کد مطلب: ۵۹۹۴۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پاقدم سبز شستا برای بورس/ شاخص کل به کانال ۱٫۴ میلیون واحدی برمی‌گردد؟

پاقدم سبز شستا برای بورس/ شاخص کل به کانال ۱٫۴ میلیون واحدی برمی‌گردد؟

بازار سهام امروز سبز آغاز به کار کرد. خبر افزایش سرمایه شستا تاثیرگذارترین سیگنال در شروع بازار امروز است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام امروز سبز آغاز به کار کرد. خبر افزایش سرمایه شستا مهمترین سیگنال در شروع بازار امروز است. نمادهای تاپیکو، شستا و فولاد تاثیرگذارترین نمادها در آغاز مثبت بورس امروز هستند.

در حالی که شاخص کل از شنبه به کانال ۱٫۳ میلیون واحد سقوط کرده بود، صبح امروز با رشد حدود ۸ هزار واحدی در آستانه بازگشت به کانال ۱٫۴ میلیون واحد است. شاخص کل و شاخص هم‌وزن در ابتدای بازار امروز به ترتیب ۰٫۴۴ و ۰٫۲۷ درصد رشد را ثبت کردند. به نظر می‌رسد اگر در ادامه سیگنال منفی به بازار نرسد پایان کار سبزی در انتظار بازار سهام باشد.

محصولات شیمیایی، شرکت‌های چندرشته‌ای، بانک‌ها و فرآورده‌های نفتی پیشتاز بازار سهام امروز هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با بیش از ۳۰ واحد رشد وارد کانال ۲۰ هزار و ۵۰ واحد شد.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نیمه دوم بازار متاسفانه منفی و قرمز خواهد شد….مثلا نمادهای دیگه که افزایش سرمایه دادن چه گلی به سر سهامدارن و بازار زدن که شستا میخواد بزنه ….هی جو روانی دولت ایجاد میکنه برای انداختن سهام خودش به مردم… ……تمام نمادهایی که افزایش سرمایه دادن با منفی های بالا در بازار بازگشایی شدن….

  • ناشناس

    یکسری بیسواد میگفتن فروشنده های بازار پسرخاله های حقوقی ها هستن که رانت دارن نه مردم‌.
    پریروز و دیروز و اینا پسرخاله حقوقی شستا خبر نداشت قراره شستا صف صد میلیونی خرید بشه داشت اشتباهی میفروخت؟؟چرا این بیسوادها میخوان خودشون به دیگران تحمیل کنن؟؟ وضعیت مملکت از بیسوادی ملت نشات میگیره

    • امیر

      سلام هر فروش حقوقی بی جا نبست برای بالا کشیدن قیمت پایانی لازمه.واز اون مهمتر حقوقی مجبوره بفروشه وقطعا با سود میفروشه واساسا ابنطور نیست که همه دارایی را یکجا بفروشه حقوقی از زمانی که شستا عرضه اولیه شده داره وهمجنان هم میخره وهم میفروشه ولی با سود چون حقوقی هم یک بنیاد یا شرکا یا ارکانی است که باید به کارمندانش حقوق بده والان از ۱۰۰درصد شستا فقط ۱۰درصد دست مردم عادی است مابقی ۹۰درصد دست حقوقی است…..الان که مهم نیست بزار رایتل وپالایشگاه خلیج فارس را عرضه کته اون موقع میفهمی صف یعنی چه…..امثال تا سال بعد شستا حدود۱۹شرکت بزرک را عرضه خواهد کرد انساله در هر عرضه منتطر یک افشای الف باشین

  • ناشناس

    اینبار شاخص تا ۱۷۰۰ صعود خواهد کرد فولاد و شستا پیشرو بازار