کد مطلب: ۵۹۴۶۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

خودرویی‌ها و پالایشی‌ها شاخص را مثبت کردند

خودرویی‌ها و پالایشی‌ها شاخص را مثبت کردند

بورس دومین روز هفته را در حالی آغاز کرد که از رشد سراسر سبز روزهای گذشته خبری نبود. شاخص کل بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته در کانال یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس دومین روز هفته را در حالی آغاز کرد که از رشد سراسر سبز روزهای گذشته خبری نبود. شاخص کل بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته در کانال یک میلیون و ۴۴۰ هزار واحدی ثابت مانده است. شاخص کل هم‌وزن هم امروز در مدار مثبت قرار گرفته است. این در حالی است که برای لحظاتی شاخص کل به محدوده منفی وارد شده بود.

ارزش معاملات در نیم ساعت ابتدایی بازار بیش از ۱٫۳ هزار میلیارد تومان بوده است.

نمادهای تاثیرگذار در آغاز بازار امروز فولاد، فملی و شستا و به ترتیب با بیش از هزار، ۷۴۸ و ۷۰۸ واحد تاثیرگذارترین نمادهای بورس بودند اما نتوانستند جلوی سبز شدن شاخص کل را بگیرند. همچنین در فرابورس هم آریا و فرابورس به ترتیب با بیش از ۱۶ و ۷ واحد رشد منفی و غصینو با ۵ واحد رشد مثبت در شاخص کل تاثیرگذارترند.

در آغاز بازار امروز نمادهای انرژی ۳، خودرو و کمند در آغاز بازار پرتقاضاتر بوده‌اند. همچنین تقریبا اکثر نمادهای خودرویی به دلیل نوسان ۲۰ درصدی قیمت متوقف شدند.

امروز خودرو، فرآروده های نفتی و گروه بانکی سبزتر از سایر نمادها بودند و در مقابل فلزات اساسی، شرکت‌های چندرشته ای صنعتی و مواد و محصولات دارویی قرمز بودند.

این در حالی است که بازار دیروز در حالی بسته شد که اکثر نمادها سراسر سبز بودند و بورس بهترین روز خود طی یک ماه گذشته را پشت سر گذاشته بود.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    در نهایت، این حقوقی ها با این نوسان گیریهایی که از مردم میکنند به خودشون ضربه میزنند. چون مردم دیگه توی بورس ایران پول نمیگذارند. بورس ایران ناامن ترین جا برای سرمایه گذاری است.

  • ناشناس

    از ماست که بر ماست توی این چند روزه که مثبت بود چرا نفروختی حتما باید منفی بشه که سهمت را بفروشی تو هم خیانت به خودت می کنی هم دیگرون

    • ناشناس

      چرت نگو

  • ناشناس

    بورس ایران شده قمارخونه ای که برای حقوقی ها و رانت بازها سود داره و برای مردم ضرر

  • محمد

    حمایت آقای رئیسی تموم شد !!!! این چه حمایتی بود
    مسئولین کشور مدعیان و حامیان سهام داران هنوز تو ضرر ۵۰ الی ۷۰ درصد هستیم???

  • حسین

    آقا اشتباه کردیم پولمون آوردیم به رونق کشور کمک کنیم و ارزشم حفظ بشه

  • ناشناس

    عشقی مترسکی نوسان گیر بیش نیست.

  • ناشناس

    بیسوادی در مسؤلین اقتصادی موج می زند نوسان گیری اعتماد نمی آورد.

  • طاهری سرمور

    بادرود.عزیزان درست است بورس یک دلالی وسفته بازی وغیره است ولی ماخودمان هم دراین وضع بورس بی تقصیرنیستیم وشرایط نوسانگیری رابرای حقوقی که دارای اعتباروپرداخت مالیات وکارمزدبسیاراندک برای معامله است فراهم می کنیم وحقوقی بیشترین منفعت راهم آنهامی برندوقتی درمثبت خریدارهستیم ودرمنفی فروشنده همین وضع باقی می ماندووقتی ماازاین شاخه به آن شاخه می پریم همین آش است وهمین کاسه.پس بایدکمی ازطمع ومنفعت طلبی خودکم کنیم ومنافع جمعی رادرنظربگیریم.باسپاس

  • ناشناس

    سلام وخداقوت من خودم یک سال توبورس هستم خودت بایدزرنگ باشی کی بخری کی بفروشی بنده خودم دیروزثنظام رادرمنفی سنگین خریدم امروزبا۶درصدسودفروختم تاضرارم کم بشه

    • ناشناس

      حالا ۶ درصد سود کردی، هنر نکردی که. در ضمن مردم حدود یک سال و نیم پیش با دعوت مسئولین اومدن تو بورس تا به اقتصاد کشور کمک کنند و ارزش پولشون حفظ بشه. یک سال ونیم گذشته و ۶۰ ۷۰ درصد تو ضرر هستن. این تقصیر مسئولین هست. گناه مردم فقط اعتماد کردن به مسئولین بود.

  • ناشناس

    پالایشیها که منفی ان چی میگید بورس واسه پالایشیها مثبت شد.؟