کد مطلب: ۵۹۴۳۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

شروع سبز بازار در هفته سوم آبان ماه/ شاخص کل وارد کانال ۱٫۴ میلیون واحدی شد

شروع سبز بازار در هفته سوم آبان ماه/ شاخص کل وارد کانال ۱٫۴ میلیون واحدی شد

بازار سهام در آغاز معاملات هفته سوم آبان ماه پس از پشت سر گذاشتن یک هفته پر فراز و نشیب شروع تقریبا سراسر سبزی داشت، شاخص کل با بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد رشد وارد کانال یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد قرار گرفت و رشد بیش از ۰٫۵ درصدی را ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در آغاز معاملات هفته سوم آبان ماه پس از پشت سر گذاشتن یک هفته پر فراز و نشیب شروع تقریبا سراسر سبزی داشت، شاخص کل با بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد رشد وارد کانال یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد قرار گرفت و رشد بیش از یک درصدی را ثبت کرد.

ارزش معمالات در نیم ساعت ابتدایی بازار از مرز هزار میلیارد تومان عبور کرد.

نمادهای تاثیرگذار در آغاز بازار امروز فولاد، شپدیس و نوری هستند، همچنین در فرابورس هم کگهر، زاگرس و آریا در شاخص کل تاثیرگذارترند.

در آغاز بازار امروز نمادهای انرژی ۳، خودرو و کمند در آغاز بازار پرتقاضاتر بوده‌اند. همچنین فولاد با رشد بیش از ۲ درصد به قیمت ۱۲۲۲ تومان رسیده و #فملی در مثبت ۲٫۵ درصد به ۱۳۸۶ تومان رسیده است.

sahamyab heatmap 1400 08 15 09 28

این در حالی است که تا اواسط هفته گذشته شاخص کل بورس با افت گسترده‌ای رو به رو شد و پس از آن با سیگنال وزیر اقتصاد به حقوقی‌های بورسی و گفتگوی رئیس سازمان بورس در تلویزیون شاخص کل بورس به صورت دستوری برای باقی هفته مثبت شد.

شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی ۲۲ هزار واحد رشد را ثبت کرد و در کانال یک میلیون و ۳۹۸ هزار واحد قرار گرفته بود.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.