کد مطلب: ۵۱۹۶۰۷

شروع تخفیف‌های نوروزی در سرویس «فروشگاه» اسنپ

شروع تخفیف‌های نوروزی در سرویس «فروشگاه» اسنپ

اسنپ در سرویس جدید خود با اتصال مستقیم مشتریان به فروشندگان امکان سفارش و دریافت فوری کالا را فراهم کرده است.

با سرویس «فروشگاه» اسنپ می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر شهر، همراه با تخفیف‌های ویژه نوروز، خرید کنید و سفارش خود را در کمتر از ۲ ساعت تحویل بگیرید! اسنپ در سرویس جدید خود با اتصال مستقیم مشتریان به فروشندگان امکان سفارش و دریافت فوری کالا را فراهم کرده است. در حال حاضر این سرویس در تهران، مشهد، اصفهان و شیراز با مشارکت برندهای معتبری همچون سفیر، روژا، نشر افق و … کار خود را آغاز کرده است.

برای استفاده از این سرویس کافی‌ است وارد اپلیکیشن اسنپ شوید و گزینه‌ی فروشگاه را انتخاب کنید. کاربران ساکن در شهر تهران می‌توانند از سه دسته‌بندی «آرایشی و بهداشتی»، «فرهنگ و هنر» و «دیجیتال» محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند. اسنپ به کاربرانش در سایر شهرها نیز قول داده که به زودی محصولات دیجیتال به سرویس فروشگاه افزوده شود. در آینده منتظر دسته‌بندی‌ها و شهرهای تحت پوشش بیشتر این سرویس باشید.

مزیت رقابتی فروشگاه اسنپ، نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین، سرعت در ارسال خریدهای شما و ارسال مستقیم از فروشگاه مورد علاقه‌تان است. در حال حاضر، سرویس فروشگاه اسنپ، اجناس مورد نیاز شما را از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های شهر تهیه می‌کند و در کمتر از ۲ساعت به دست شما می‌رساند. فروشگاه اسنپ همزمان با شروع کار خود و با توجه به نزدیک بودن به نوروز، تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران در نظر گرفته که در بخش‌های مختلف فروشگاه قابل مشاهده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.