خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۹۱۶

شرکتهای خصوصی، سرمایه گذاری در بخش ایمنی را جدی تر بگیرند

شرکتهای خصوصی، سرمایه گذاری در بخش ایمنی را جدی تر بگیرند

وزیر نفت در واکنش به حوادث اخیر مجتمعهای پتروشیمی کشور گفت: شرکتهای خصوصی باید سرمایه گذاری در حوزه اچ اس ای را جدی تر بگیرند.بیژن زنگنه، امروز در حاشیه آئین مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی گاز ایران در جمع خبرنگاران، با اشاره به حوادث اخیر در مجتمعهای پتروشیمی گفت: شرکتهای خصوصی باید سرمایه گذاری

18030b0df794612bde9e2bf0affd5ca3_XL.jpg وزیر نفت در واکنش به حوادث اخیر مجتمعهای پتروشیمی کشور گفت: شرکتهای خصوصی باید سرمایه گذاری در حوزه اچ اس ای را جدی تر بگیرند.بیژن زنگنه، امروز در حاشیه آئین مراسم پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت ملی گاز ایران در جمع خبرنگاران، با اشاره به حوادث اخیر در مجتمعهای پتروشیمی گفت: شرکتهای خصوصی باید سرمایه گذاری در حوزه اچ اس ای (ایمنی، بهداشت و محیط زیست) را جدی تر بگیرند.
وی با بیان این که نمی توان به روش دستوری، ایمنی را در شرکتها برقرار کرد، ادامه داد: ایمنی باید با آموزش، به یک فرهنگ تبدیل شود.
وزیر نفت یادآور شد: تاکنون دستورعملهایی در این بخش ارائه شده و باز هم این گونه دستورعملها ابلاغ و نظارت نیز انجام می شود.
به گزارش خبرنگار شانا، زنگنه گفت: هم اکنون عرضه نفت بیش از تقاضاست و برآوردها حاکی از این است که در این زمینه توازن برقرار می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.