کد مطلب: ۱۲۸۳۶۳

شرکت فست کلیک حامی رسانه ای دهمین نمایشگاه بانک،بیمه و بورس

شرکت فست کلیک  حامی رسانه ای دهمین نمایشگاه بانک،بیمه و بورس

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس, بانک و بیمه با حمایت رسانه ای “فست کلیک” بزرگترین آژانس تبلیغاتی اینترنتی کشور آغاز بکار کرد. به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز،در این نمایشگاه نمایندگان بازار سرمایه از جمله کارگزاری‌ها، شرکت‌های تامین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، موسسات اعتباری، شرکت‌های خدمات بازار سرمایه و بانک‌ها، بیمه ها و شرکت‌هایی که در بورس پذیرفته شده‌اند حضور

دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس, بانک و بیمه با حمایت رسانه ای "فست کلیک" بزرگترین آژانس تبلیغاتی اینترنتی کشور آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز،در این نمایشگاه نمایندگان بازار سرمایه از جمله کارگزاری‌ها، شرکت‌های تامین سرمایه، شرکت‌های مشاور سرمایه‌گذاری، موسسات اعتباری، شرکت‌های خدمات بازار سرمایه و بانک‌ها، بیمه ها و شرکت‌هایی که در بورس پذیرفته شده‌اند حضور داشتند.
کارشناسان و مشاوران "فست‌کلیک" در طول برپایی این نمایشگاه با مسئولان غرفه‌های مختلف همانند سال گذشته مذاکره و رایزنی گسترده‌ای خواهند داشت که نتایج این مذاکرات منتج به انعقاد قرادادهایی برای ارائه خدمات تبلیغاتی از سوی شرکت فست‌کلیک می‌شود.
بر پایه این گزارش آژانس فست کلیک (Fast Click) به عنوان مشاور و مجری تبلیغات اینترنتی در ایران با فعالیت مجدانه کارشناسان و متخصصان و استفاده از پتانسیل بالای سایت‌ها در جذب مخاطبان اینترنتی توانسته است، جایگاه واقعی تبلیغات اینترنتی را، با توجه به روند رو به رشد کاربران اینترنتی در ایران، به منحصه ظهور برساند.

سابقه فعالیتهای آژانس تبلیغاتی فست‌کلیک در حوزه وب‌سایت‌ها از قرار زیر است:

  • سایت خبری تابناک (Tabnak.ir)
  • سایت ورزش سه (Varzesh3.com)
  • سایت خبری الف (Alef.ir)
  • سایت خبری مهر نیوز(mehr news.com)
  • سایت تجارت‌نیوز (Tejaratnews.com)

همچنین آژانس تبلیغاتی فست‌کلیک همکاری متعددی با سایت‌هایی چون بلاگفا، خبرآنلاین، عصر ایران، خبرگزاری فارس، جام‌جم آنلاین، خبرگزاری ایرنا، مشرق نیوز، خبرگزاری آریا، میهن‌بلاگ‌، رجانیوز، آسیا نیوز، تبیان، بورس‌نیوز، فرارو، شاسا، نی‌نی‌سایت، دنیای اقتصاد، همشهری آنلاین، خبرورزشی، آفتاب، سیمرغ، بلاگ اسکای، ایران‌ویج، پرشین‌بلاگ، خبرگزاری موج، اکونیوز، بینا، خبرگزاری زنان، مگیران، خبرگزاری ایلنا، بانکی، سلامت‌نیوز، عکاسی، کلوپ فوتبال، فودنا، پی‌سی ورد،پرتال دانشگاهی کشور، ایران‌فروم و… دارد.
آژانس تبلیغاتی فست‌کلیک به عنوان نماینده پربیننده‌ترین سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی در ایران و نماینده بیش از 40 سایت در حوزه‌های مختلف توانسته است با استعانت از خدواند متعال و بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصان صنعت تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغات، خدمات و توانمندی‌های شرکت‎ها و سازمان‌ها را به نحوی شایسته و فراگیر معرفی نماید.
در ذیل به خدمات آژانس تبلیغاتی فست‌کلیک اشاره شده که از نظر می‌گذرد.
- تبلیغات بنری، کلیکی و محتوایی در سایت‌های پربیننده و تاثیرگذار و ارائه گزارش‌های لازم جهت آنالیز و بررسی بازخورد تبلیغ
- طراحی تخصصی بنرهای تبلیغاتی (Flash, Swf, Gif, jpg ,…)
- تبلیغات در موتور جستجوی گوگل و نمایش آگهی در کنار صفحات نتایج جستجـوگر گوگل
- ارسال ایمیل به کاربران فعال اینترنتی با گروه‌بندی‌های مختلف
- طراحی و بهينه‌سازي سايت و معرفي کامل آن به موتورهاي جستجو و قرار دادن سايت در رتبه‌هاي اول نتایج گوگل
- اجرای طرح نظرسنجی در سایت‌های پربیننده

- سرویس سئو و گوگل ادوردز

- طراحی اپلیکیشن

- طراحی استیکر و تبلیغات و انتشار محتوا در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و …)

-ساخت ویدیو و بازاریابی ویدیویی(وایرال ویدیو در بستر آنلاین)

-طراحی و بازطراحی سایت (UX, UI)
- رپورتاژ آگهی

-تبلیغات در بستر موبایل ( نسخه موبایل وب سایتها و اپلیکیشنها)
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت این مجموعه با شماره تماس 43067 تماس حاصل فرمایند و یا به آدرس اینترنتی www.fastclick.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است این نمایشگاه از 26 تا 29 فروردین ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران دائر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.