خبر مهم:

کد مطلب: ۱۶۲۵۹۲

شصت و هفتمین جلسه شورای عالی بیمه با حضور وزیر کار

شصت و هفتمین جلسه شورای عالی بیمه با حضور وزیر کار

شصت و هفتمین جلسه شورای عالی بیمه کشور با حضور دکتر ربیعی به منظور بررسی وضعیت بیمه، تعرفه‌های پزشکی و بیماران خاص آغاز به کار کرد.

در این جلسه قرار است موضوعاتی همچون پیشنهاد تعرفه‌های خدمات تشخیصی-درمانی اعتیاد و مواد روانگردان در بخش دولتی، غیر دولتی و خصوصی سال 96، ارائه گزارش دبیرخانه شورای عالی بیمه خدمات درمانی از اقدامات انجام شده پیرامون بند الف ماده 70 قانون برنامه ششم توسعه، پیشنهاد فرانشیز اولیه بیماران بر اساس مبلغ ریالی اقلام بیمه‌ای نسخه برای خدمات دارویی سرپایی تحت پوشش سازمان‌های بیمه‌گر پایه مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، همچنین از موضوعات مورد بحث دیگر در این جلسه می‌توان به پیشنهاد تعیین حق بیمه کارکنان وظیفه و خانواده ایشان، بازنگری دستورالعمل بیماران خاص، صعب‌العلاج و سرطانی و اصلاح دستورالعمل داروهای بیولوژیک در بیماری‌های گوارشی اشاره کرد.

گفتنی است: دستورالمل اجرایی کمیته کتاب ارزش نسبی خدمات و مراقبت‌های سلامت با محوریت تدوین دستورالعمل‌های استفاده از کتاب و ایجاد وحدت رویه و پیشنهاد سازمان نظام پرستاری در خصوص اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و تعدیل کارانه‌های پرستاری از دیگر موضوعاتی است که قرار است در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

شصت و هفتمین جلسه شورای عالی بیمه خدمات درمانی کشور با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت کار، تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و جان‌بابایی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز به کار کرد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.