کد مطلب: ۲۲۷۵۷۸

شهردار جدید تهران تغییرات حداقلی خواهد داشت

شهردار جدید تهران تغییرات حداقلی خواهد داشت

شهردار تهران با اشاره به اینکه دلیل استعفایش معالجه بیماری است، گفت: سطح تغییراتی که با روی کار آمدن فرد جدید در شهرداری تهران ایجاد می‌شود، حداقلی خواهد بود.

محمد علی نجفی در پاسخ به این سوال که تغییر مدیریت شهری موجب وقفه در اداره شهر می‌شود، اظهار کرد: اعضا، گرایش و نگاه شورای شهر تهران تغییری نکرده و به طور قطع شهردار جدید نیز برهمین مبنا حرکت حرکت خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی ادامه داد: زیرساخت‌های مناسبی در حوزه مدیریت شهری تهران ایجاد شده است و شهردار جدید می‌تواند این مسیر را برای کسب موفقیت دنبال کند.

شهردار تهران اظهارداشت: انگیزه اصلی من از استعفا، یافتن فرصتی برای معالجه بیماری است چراکه همزمانی معالجه و مسئولیتم منجر به رکود چند ماهه کارها در شهرداری خواهد شد.

نجفی گفت: دلایل خود برای استعفا را در جلسه فردا (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران بیان می‌کنم و اعضای شورا نیز در این خصوص تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی اظهار کرد: شهرداری تهران امروز آماده حرکت سریع و حتی پرش در مسیر اجرای کارها و برنامه‌ها است و نمی‌خواهم به دلیل بیماری و کم کاری من، این روند دچار مشکل شود.

نجفی در پاسخ به این سوال که چرا برای درمان بیماری از مرخصی استفاده نمی‌کنید، تصریح کرد: روحیه افراد متفاوت است و من نمی‌توانم بدون خدمت‌رسانی شایسته و مناسب، مسئولیتی را بپذیرم.

شهردار تهران گفت: در 40 سال گذشته همواره در حد توان و امکان خدمت کرده‌ام و از این پس نیز در این مسیر کوتاهی نخواهم کرد.

منبع: تابناک

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.