خبر مهم:

کد مطلب: ۲۶۹۵۹۴

باکس آفیس

شگفت‌انگیزان حریف دنیای ژوراسیک نشدند

شگفت‌انگیزان حریف دنیای ژوراسیک نشدند

فیلم‌های در حال اکران اولین هفته تابستانی باکس آفیس را با افزایش فروش پشت سر گذاشتند. در میان ده فیلم ابتدای جدول تنها فیلم «آیا شما همسایه‌ام نیستید؟» (Won’t You Be My Neighbor?) بود که نسبت به هفته گذشته افزایش فروش داشت.

فیلم‌های در حال اکران اولین هفته تابستانی باکس آفیس را با افزایش فروش پشت سر گذاشتند. در میان ده فیلم ابتدای جدول تنها فیلم «آیا شما همسایه‌ام نیستید؟» (Won't You Be My Neighbor?) بود که نسبت به هفته گذشته افزایش فروش داشت.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، این هفته دو رتبه اول جدول فروش متعلق به فیلم‌های علمی تخیلی فانتزی بود. پنجمین فیلم از سری فیلم‌های «پارک ژوراسیک» با عنوان «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» (Jurassic World: Fallen Kingdom) هفته اول نمایش خود را با فروش ۲۰۴ میلیون و ۷۸۷ هزار دلاری پشت سر گذاشت و پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس شد.

انیمیشن «شگفت‌انگیزان ۲» (Incredibles 2) در دومین هفته اکرانش با فروش هفتگی ۱۲۴ میلیون و ۷۳۶ هزار دلار و افت ۵۳ درصدی فروش با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته، رتبه دوم جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص داد.

«هشت یار اوشن» (Ocean's 8) نیز با فروش ۱۷ میلیون و ۹۳۶ هزار دلار سومین فیلم پرفروش هفته شد. «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط‌کرده»، «شگفت‌انگیزان ۲» و «هشت یار اوشن» سه فیلمی هستند که بیشترین تعداد سالن سینما را در اختیار دارند.

فیلم «گرگم به هوا» (Tag) در دومین هفته اکرانش با فروش ۱۳ میلیون و ۸۵ هزار دلار در جایگاه چهارم جدول فروش هفتگی و با ۴ میلیون دلار کمتر از «هشت یار اوشن» قرار گرفت که سه هفته از زمان اکرانش می‌گذرد.

«ددپول ۲» (Deadpool 2) پنجمین و «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» (Solo: A Star Wars Story) ششمین فیلم جدول فروش هفتگی بعد از گذشت شش و پنج هفته از زمان اکرانشان، به ترتیب توانستند از مرز ۳۰۰ میلیون و ۲۰۰ میلیون دلار فروش عبور کنند. «چهارراه استانبول» با فروش هفتگی ۷ میلیون و ۹۹۹ هزار دلار به مجموع فروش ۳۰۶ میلیون و ۸۹۹ هزار دلار رسید و «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» با فروش هفتگی ۶ میلیون و ۸۵۴ هزار دلار به فروش کل ۲۰۴ میلیون و ۹۸۶ هزار دلار دست یافت.

فیلم «آیا شما همسایه‌ام نیستید؟» در سومین هفته اکرانش و با افزایش سالن‌های نمایش‌دهنده شاهد ۹۰ درصد افزایش فروش بود و با ۳۴۸ سالن به فروش ۲ میلیون و ۹۴۱ هزار دلار دست یافت.

فیلم‌های پرفروش هفته بیست و پنجم باکس آفیس، ۳۹۶ میلیون و ۴۵۶ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته بیست و چهارم ۲ درصد افزایش فروش داشتند.

آفیس ۲۲ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۸ 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.