کد مطلب: ۳۶۲۵۸۰

طلای ۱۸ عیار ارزان شد

طلای ۱۸ عیار ارزان شد

قیمت طلای ۱۸ عیار امروز کاهش پیدا کرد و به ۴۳۲,۶۰۰ (چهارصد و سی و دو هزار و ششصد ) تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلای ۱۸عیار امروز کاهش یافت و ۴۳۲,۶۰۰ (چهارصد و سی و دو هزار و ششصد) تومان معامله شد.

امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، به طوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۳۱۸ (یک هزار و سیصد و هجده ) تومان رسیده بود، امروز ( پنجشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۸ مصادف با ۲۸ مارچ ۲۰۱۹ ) با کاهش ۰.۵ درصدی به ۱,۳۱۱ (یک هزار و سیصد و یازده ) دلار رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۱۱ درصدی، از ۴۳۳,۱۰۰ (چهارصد و سی و سه هزار و یکصد ) تومان به ۴۳۲,۶۰۰ (چهارصد و سی و دو هزار و ششصد ) تومان رسید.

در بازار امروز هر گرم طلا ۲۴ عیار نسبت به روز قبل ، با ۶۰۰ تومان کاهش، ۵۷۶,۹۰۰ (پانصد و هفتاد و شش هزار و نهصد) تومان نرخ گذاری شد.

طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰، امروز به ۴۲۶,۹۰۰ (چهارصد و بیست و شش هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

هر مثقال طلا امروز با کاهش ۰.۲۶ درصدی، از ۱,۸۷۶,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هفتاد و شش هزار) تومان به ۱,۸۷۱,۰۰۰ (یک میلیون و هشتصد و هفتاد و یک هزار) تومان رسید.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خوبه.طلای گرم ۱۰۰ هزار تومان در عرض ۱۰ ماه بشه ۵ برابر.اونوقت ۵ ریالش ارزان بشه.تیتر خبر کنید طلای ۱۸ ارزان شد.[…]

  • ناشناس

    خدا لعنت کنه کسانی ک باعث گرانی طلا شدن

  • ناشناس

    خدا به داد جونا برسه که دیگه قید ازدواج و زدن و بهش فکرم نمکنن

  • ناشناس

    چنااان تیتر زدید ارزان شد که گفتم شاید دارم خواب میبینم. خوبه واقعا از 9 ماه پیش گرمی 300 هزار تومن گرون شده حرفی نیست حالا واسه 600 تومن که آدامس هم نمیدن دادار دودور راه انداختین. عجب بابا