کد مطلب: ۴۲۲۶۲۰

عذرخواهی همتی در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی

عذرخواهی همتی در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی

رئیس کل بانک مرکزی گفت: به عنوان کسی که در این شرایط دشوار کشور، مسئولیت مهمی برای حفظ ثبات اقتصادی کشور دارم و اعتماد مردم و نحوه شکل گیری انتظارات را مهم می‌دانم، بابت خطای وقوع یافته و نحوه اطلاع رسانی این فاجعه انتقاد داشته و از مردم عزیز پوزش می‌خواهم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در پی علت سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: امروز، با اعلام مراجع رسمی از علت حادثه دردناک و غم انگیز سقوط هواپیمای اوکراینی که جان شیرین جمع زیادی از هموطنان و سایر ملیت‌ها را گرفت، مطلع شدم.

وی ادامه داد: به عنوان کسی که در این شرایط دشوار کشور، مسئولیت مهمی برای حفظ ثبات اقتصادی کشور دارم و اعتماد مردم و نحوه شکل گیری انتظارات را مهم می‌دانم، بابت خطای وقوع یافته و نحوه اطلاع رسانی این فاجعه انتقاد داشته و از مردم عزیز پوزش می‌خواهم.

همتی افزود: خداوند به خانواده‌های داغدار صبر جمیل عطا کند. در طول سه روز گذشته، عملکرد پذیرفتنی از نظر مدیریت رسانه‌ای و بیان جنبه‌های فنی و تکنیکی موضوع وجود نداشت.

وی تصریح کرد: از دست رفتن اعتماد عمومی و تحریک انتظارات خیلی سریع اتفاق می‌افتد ولی برگرداندن آن زمان‌بر است و هزینه دارد. روش برگرداندن اعتماد هم تعیین کننده است!

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیلی هم این مسئولیت مهم رو به سرانجام رسوندی ۴۲۰۰یا ۱۴۲۰۰