کد مطلب: ۶۵۵۷۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات عرضه اولیه جدید بازار سرمایه/ فغدیر کی می‌آید؟

جزئیات عرضه اولیه جدید بازار سرمایه/ فغدیر کی می‌آید؟

قرار است روز چهارشنبه ۴ خرداد ماه سهام شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان به روش حراج در فرابورس عرضه اولیه شود. قیمت و نقدینگی مورد نیاز برای خرید این عرضه اولیه چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق اطلاعیه فرابورس قرار است چهارمین روز خرداد ماه سهام شرکت یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های فولادی عرضه اولیه شود. برهمین اساس شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با نماد فغدیر برای معامله و عرضه اولیه وارد فرابورس خواهد شد.

سرمایه این شرکت ۱.۲ هزار میلیارد تومان بوده که قرار است ۲٫۵ درصد سهام کل شرکت با کف قیمتی یک هزار و ۴۵۰ تومان عرضه شود.

کارشناسان عقیده دارند در این وضعیت بازارهای مالی خرید عرضه اولیه سودآور است.

درباره شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان

شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان با همکاری ایمیدرو و با مشارکت شرکت‌های سرمایه گذاری غدیر، چادرملو و فولاد آلیاژی ایران در سال ۸۵ تاسیس شد. کارخانه احیای مستقیم تولید آهن اسفنجی با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۸۰۰ هزار تن که برای افزایش ظرفیت تا ۱.۲ میلیون تن در سال نیز اقدام شد. هدف آن تامین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز کارخانه‌های فولادسازی استان یزد و سایر فولادسازی‌ها در ۲۵ کیلومتری اردکان در استان یزد و همجوار گندله سازی چادرملو احداث شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    استقلال پرسپولیس چیشد عه مسخره کردنا بازش کنید دیگه اه

  • ناشناس

    هرسهمی که از نظر بورس با ارزشه فقط به سمت صندوقها هدایت میکنه وفقط صندوقها حق شرکت در عرضه اولیه رو دارن،،،، نه مردم،،، این یعنی تبعیض

  • ناشناس

    این به عموم مردم حراج نمیشه عزیزان

  • ناشناس

    به مردم دروغ نگوییید. گفتید 3 تا 4 هفته بعد از پایان پذیره نویسی استقلال و پرسپولیس باز می شوند ولی بعد سه ماه هنوز خبری نیست.اونوقت توقع دارین مردم حرفتونو باور کنند. قضیه روغنه که گفتن اصلا گران نمیشه توی یک روز 400 درصد گرون کردن. جز دروغ هیچی برای مردم ندارین.

  • ناشناس

    خب چقدر نقدینگی لازم است؟

  • ناشناس

    این حراجی ها را چجوری باید بخریم؟به ما هم با کف قیمتی می فروشند یا باید بریم تو صف خرید وایستیم و ک… حقوقی ها را کلفت کنیم.

  • ناشناس

    قراربود فقط عرضه اولیه ها ی کوچکی که به هرنفر ۱۰تومن بیشتر نمیرسه، بدن به صندوقها! نه بزرگترین شرکت‌های ایران رو! حرومتون باشه

  • ناشناس

    استقلال قهرمان شد پرسپولیس واسه نایب قهرمانی میجنگه

  • ناشناس

    استقلال قهرمان شد پرسپولیس هم واسه نایب قهرمانی میجنگه

  • نام* کاوه نصاری

    حالاحالاها منتظربازگشایی استقلال پرسپولیس نباشیدحداقل ۶ماه زمان میبره بازشه!! فعلا پول میخواستن که بافروش سهام گیرشون اومد!! فعلا حرف از بازشدن درکارنیس.