کد مطلب: ۲۹۹۲۰۳

عرضه برق نیروگاه طوس در بورس انرژی

عرضه برق نیروگاه طوس در بورس انرژی

نخستین کالای برق نیروگاه طوس در سال ۹۷ با دوره تحویل هفتگی در بورس انرژی عرضه می‌شود.

نیروگاه طوس نخستین کالای برق در سال ۹۷ با دوره تحویل هفتگی با حجم ۱۰.۰۰۰ کیلووات در هر ساعت در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس این گزارش، در آغاز جلسه معاملاتی روز گذشته، نماد‌های بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی ۱۲ خرداد ۹۷ گشایش و نماد‌های بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه ۲۲ فرودین ۹۷ پایان جلسه معاملاتی روز گذشته متوقف و فرآیند تحویل آن‌ها آغاز شد.

همچنین در تابلوی قرارداد‌های سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر، در نماد «سمپنا ۹۷۱»، به میزان ۲۳.۳۳۱ قرارداد با ارزش بیش از ۷۰ میلیارد ریال، نماد «سبندر ۹۷۱»، به میزان ۷۳۲ قرارداد به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال و در نماد «سنفت ۹۷۱»، به میزان ۲.۲۵۳ قرارداد به ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

از سویی دیگر، بازار برق بورس انرژی روز گذشته شاهد معامله ۱.۵۰۰ قرارداد معادل ۳۶ هزار کیلووات ساعت به ارزش ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بود و نماد بارپایه با قیمت ۳۰۰ ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: در نخستین روز هفته جاری در بازار فیزیکی بورس انرژی، کالا‌های گاز مایع صنعتی، گاز بوتان، گاز پروپان و برش سنگین پتروشیمی بندرامام، آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت تبریز و حلال ۴۰۲ پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی عرضه شد که حجم کل معاملات صورت‌گرفته معادل ۱۰.۴۹۶ تن و به ارزش بیش از ۲۴۱ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال بود.

منبع: شمانیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.