کد مطلب: ۷۴۵۴۲۲

کدام خودروها هفته آینده در بورس عرضه می‌شوند؟

کدام خودروها هفته آینده در بورس عرضه می‌شوند؟

جزئیات عرضه خودرو در هفته آینده اعلام شد. برخی از خودروها هفته آینده با شرایط ویژه در بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ اسامی خودروهای که هفته آینده در بورس کالا عرضه می‌شود را در ادامه بخوانید.

بورس کالا هفته آینده میزبان عرضه ۱۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو سواری و باری خواهد بود به گونه‌ای که روز یکشنبه ۱۸ دی ۴ هزار دستگاه تارا دستی، ۴ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی، ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک و ۲ هزار دستگاه تارا دستی عرضه می‌شود و در روز سه شنبه ۲۰ دی ۵۰۰ دستگاه کارا دو کابین و چهارشنبه ۲۱ دی ۷۵۰ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره روی تابلو می رود.

گروه صنعتی ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ دستی قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را اعلام کرده و برای پژو ۲۰۷ اتوماتیک قیمت پایه ۲۸۰ میلیون تومان و تارا دستی ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را در نظر گرفته است.

سایپا نیز شاهین را با قیمت ۳۰۴ میلیون تومان عرضه می‌کند.

کارا دو کابین از سوی بهمن موتور با قیمت ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و فیدلیتی ۷ نفره با قیمت ۷۷۲ میلیون تومان عرضه می‌شود.

تاریخ تحویل محصولاتی که قرار است از سوی ایران خودرو در بورس عرضه شود ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ است و شاهین از سوی سایپا ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ به مشتریان تحویل داده می شود. بهمن موتور نیز کارا و فیدلیتی را ۱۴ اسفند به مشتریان خود تحویل می دهد.

درصد پیش پرداخت در خودروهای تارا، پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و شاهین ۱۰۰ درصد، در فیدلیتی ۷ نفره ۵۰ درصد و در کارا دو کابین ۱۰ درصد است.

جزئیات عرضه خودرو در هفته آینده

درخصوص عرضه های روز ۱۸ دی گفتنی است: هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته باشند.

از سوی دیگر اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا (esale.ikco.ir) نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود، علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب کنند و اقدام به واریز وجه هزینه بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی برای خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و تارا دستی و ۱۲ درصد برای خودروهای پژو ۲۰۷ اتوماتیک که براساس مبلغ معامله خریدار باید پرداخت شود، نمایند.

درصورت عدم واریز هزینه ها حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می شود.

امکان انتخاب رنگ و مشخصه های سفارشی مطابق جدول شرایط عمومی عرضه وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بورس راه خوبی برای پول درآوردن پیدا کرد. قیمت خودرو تا بیش از دو برابر قیمت مصوب، هنرنمایی همکاری بورس و خودروساز

  • ناشناس

    آخه خداوند نابودتون کنه دیگه این محدودییت ۴۸ ماه چیه گذاشتین ، لعنتی ها شما که دولاپهنا با ملت حسابش میکنید ، نازم میکنید اصلا انگار کلا خودتون علاقه شدیدی دارید که فحش بخورید

    • جواد

      شما یک بار خریدی لازمش داشتی نمیفروختی
      حالا هم که فروختی بزار کسانی که تو قرعه کشی ها نتونستند ببرند یک ماشین بخرند شما هم دو سه ماه صبر کن برای شما هم عرضه میشه
      هرچند اینها رو خودتم میدونی ولی تظاهر به ندونستن میکنی
      فحشی هم هست ابتدا به دلال ها بده

  • ناشناس

    معیار منصفانه نبودن قیمت خودرواین است که در خارج با حقوق حدود سه ماه میشه خودروی اقتصادی 10 هزار دلاری خرید برای خرید پراید بی کیفیت خریدار ایرانی باید با حقوق دست بالا میانگین 20 میلیونی حدود 10 ماه طول میکشه.ضمنا مواد اولیه ساخت خودرو شامل فولاد و نفت نیز نیاز به واردات نداریم.صادرات نفت و بنزین ارزان داریم ولی ملت بایدتولیدات گران بخرند.

  • ناشناس

    مردم باید خرید خودرو در بورس را تحریم کنند.در خارج با حقوق سه ماه میشه خودروی اقتصادی 10 هزار دلاری خرید در ایران باید با حقوق دست بالا میانگین 20 میلیونی خریدار 10 ماه پس انداز کنه خودروی بی کیفیت پراید بخره ضمنا نفت و فولاد مواد اولیه ساخت خودرو در داخل موجوده ولی نفت ارزان و بنزین یک سی ام قیمت به خارج صادر میشه ولی محصول مانند خودرو و مسکن برای ایرانیان گران است.