کد مطلب: ۶۹۹۸۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه شاهین در بورس کالا / قیمت شاهین چقدر است؟

عرضه شاهین در بورس کالا / قیمت شاهین چقدر است؟

قرار است سه‌شنبه این هفته بورس کالا میزبان عرضه یک خودرو از گروه ساپیا باشد. چه خودرویی و با قیمتی در بورس کالا عرضه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند وقتی می‌شود که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز و تا به امروز خودروهای مختلفی برای عرضه در بورس اعلام آمادگی کرده‌اند.

بر اساس آخرین اطلاعیه بورس کالا قرار است روز سه‎شنبه این هفته خودروی شاهین محصولی از سایپا وارد بورس کالا شود.

در اطلاعیه بورس کالا آمده است که عرضه خودروی شاهین گروه خودرویی سایپا در بورس کالا تایید شد. براساس آن، ۲۰۰ دستگاه خودرو شاهین با قیمت پایه هر خودرو ۳۰۴ میلیون تومان در سه شنبه ۲۲ شهریور در بورس کالا عرضه میشود. تاریخ تحویل خودروی شاهین ۲۳ مهر ۱۴۰۱ اعلام شده است.

در توضیح مشخصات این محصول آمده است محل تحویل خودرو، نمایندگی های فروش شرکت به انتخاب مشتری است.

خریداران ملزم به واریز ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و یک درصد مالیات نقل و انتقال و ۲ درصد مالیات شماره گذاری برچسب انرژی (برمبنای قیمت نهایی) و همچنین مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۴۶۵ ریال به ازای هر خودرو شامل بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۵ ریال و خدمات مرتبط با شماره گذاری و پلاک به مبلغ ۳ میلیون و ۸۹۷ هزار ریال هستند.

در این اطلاعیه همچنین اشاره شده انتخاب نمایندگی و امکان تعیین رنگ خودرو (سفید یا مشکی) بدون هزینه در مرحله تکمیل وجه برای مشتری فراهم شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.