کد مطلب: ۵۱۹۶۷۹

فراخوان عضویت در قدیمی‌ترین اتاق بازرگانی سوئیس و ایران

فراخوان عضویت در قدیمی‌ترین اتاق بازرگانی سوئیس و ایران

اتاق بازرگانی و صنعت سوئیس-ایران در شهر زوریخ واقع در کشور کنفدراسیون سوئیس است و قدیمی‌ترین اتاق بازرگانی مستقل و فعال بین دو کشور تا به امروز است. هدف اتاق بازرگانی و صنعت سوئیس و ایران حمایت و تسهیل روابط اقتصادی و بازرگانی بین دو کشور سوئیس و ایران می‌باشد.

اتاق بازرگانی و صنعت سوئیس-ایران (SIHIK) در سال ۱۹۷۶ میلادی (۱۳۵۴ شمسی) در شهر زوریخ واقع در کشور کنفدراسیون سوئیس تاسیس شد و قدیمی‌ترین اتاق بازرگانی مستقل و فعال بین دو کشور تا به امروز است. این اتاق یک انجمن اقتصادی-بازرگانی مستقل و فعالیت آن بر طبق قانون مدنی کشور سوئیس می‌باشد. این اتاق از نظر سیاسی و ایدئولوژی بی‌طرف است و از هیچ یک از دولت‌های سوئیس و ایران هیچ‌گونه کمک مالی دریافت نمی‌کند و تنها منبع تامین مالی اتاق از طریق دریافت حق عضویت‌ها و ارائه خدمات بازرگانی، اقتصادی و مشاوره می‌باشد. اعضای اتاق شامل افراد حقیقی و شرکت‌های سوئیسی و ایرانی هستند. هدف اتاق بازرگانی و صنعت سوئیس و ایران حمایت و تسهیل روابط اقتصادی و بازرگانی بین دو کشور سوئیس و ایران می‌باشد.

3erfg 1

سوئیس به عنوان کشوری امن و با ثبات، میزبان سرمایه‌های بزرگ جهانی از جمله صنایع بیمه و بانکداری، شرکت‌های چند ملیتی در زمینه‌های انرژی، فناوری‌های پیشرفته، تجهیزات پزشکی و دارو و صنایع غذایی بوده و همچنان مورد توجه فعالان طراز اول اقتصادی جهان است. کشور کنفدراسیون سوئیس همچنین به عنوان یک کشور مورد اعتماد جهانی در روابط بین‌المللی، پیوسته در فعالیت‌های بشردوستانه پیشگام بوده است. در راستای استفاده از همین پتانسیل‌های کم‌نظیر، اتاق بازرگانی سوئیس و ایران طی بیش از ۴۵ سال فعالیت مستمر همیشه نقش پلی ارتباطی و بسترساز را در جهت روابط دوستانه و اقتصادی دو کشور ایفا کرده است. حفظ منافع تخصصی اعضا از طریق ارائه برنامه‌ها، اهداف و راهبردهای موثر و نوین برای آشنا نمودن با ظرفیت های بازرگانی، قواعد و حقوق تجاری و بنگاه‌های اقتصادی هردو کشور، در کنار ارائه خدمات و حمایت‌های حقوقی ازفعالیت‌های تجاری و مالی از مهمترین خدمات قدیمی‌ترین اتاق بازرگانی سوئیس و ایران بوده است.

اتاق بازرگانی و صنعت سوئیس و ایران با سال‌ها فعالیت و ارتباطات وسیع اقتصادی در تمام ایالات سوئیس و همچنین ایران، از شما دعوت می‌کند جهت همکاری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، صنایع و بازرگانی و ارتقاء فعالیت‌ها و همکاری‌های تخصصی با شرکت‌ها و افراد متخصص در سوئیس، به این اتاق بپیوندید. بنا بر تصمیم هیات‌مدیره اتاق، در ماه‌های اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰ جهت حمایت از سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی نوپا و استارت آپها، برای تعداد محدودی درخواست‌های عضویت جدید، تخفیف ۵۰ درصدی در حق عضویت در نظر گرفته خواهد شد .

لطفا جهت اطلاع از مراحل دریافت عضویت به سایت رسمی اتاق بازرگانی در لینک زیر مراجعه کنید.

عضویت رسمی در اتاق بازرگانی سوئیس و ایران

و یا از طریق ایمیل یا شماره تلفن تماس و یا واتس اپ ۰۰۴۱۷۹۱۰۹۱۹۷۶ تماس حاصل فرمایید.

روسای اتاق بازرگانی سوئیس-ایران: دکتر علیرضا احتشام - پلینیو زانتی

…………

مشاوره crm : حاتم طهرانی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.