کد مطلب: ۲۹۴۵۸۵

علت فرود اضطراری پرواز مدینه-اهواز در کویت اعلام شد

علت فرود اضطراری پرواز مدینه-اهواز در کویت اعلام شد

مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: پرواز مسیر مدینه به اهواز به دلیل وضعیت نامساعد یکی از مسافران در فرودگاه کویت فرود اضطراری داشت.

طاهر درودی مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در خصوص فرود اضطراری پرواز مدینه به اهواز در کویت، اظهار کرد: پرواز شماره ۱۵۳۱ متعلق به شرکت هواپیمایی ایران ایر ساعت ۷:۲۰ صبح امروز از مدینه به اهواز به دلیل نامساعد و بدحال شدن یک جانباز شیمیایی در فرودگاه کویت فرود اضطراری داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی در ادامه با اشاره به اینکه جانبازان شیمیایی به یک تیم پزشکی (یک پزشک Doctor و یک پرستار) به حج اعزام می‌شوند، بیان کرد: این جانباز شیمیایی دچار اختلال تنفسی شده و تیم پزشکی هلال احمر با خلبان هماهنگ کرده و در نتیجه به دلیل وخامت حال بیمار وضعیت اضطراری اعلام شده و هواپیما در فرودگاه کویت به زمین نشست.

درودی عنوان کرد: بعد از فرود هواپیما در فرودگاه کویت بلافاصله با هماهنگی هلال احمر کویت بیمار به یکی از بیمارستان های این کشور منتقل و به دلیل مشکل تنفسی، قلبی و احتمال سکته قلبی بستری می‌شود.

مشاور اجرایی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به اینکه حال عمومی بیمار خوب است، گفت: حال عمومی بیمار خوب است اما به دلیل مشکلات قلبی اجازه پرواز نخواهد داشت.

درودی افزود: تیم پزشکی هلال‌احمر سعی داشت تا همراه بیمار در کویت باشد که به دلیل نداشتن ویزا به ایران بازگشتند، همچنین پرواز حدود ۴ ساعت در کویت متوقف شد اما به دلیل بستری شدن بیمار فرودگاه کویت را به مقصد اهواز ترک کرد.

منبع: رکنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.