کد مطلب: ۳۸۷۵۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

نمادی که قیمت آن در بورس ۳ ماهه ۱۴۸ درصد افزایش یافت

نمادی که قیمت آن در بورس 3 ماهه 148 درصد افزایش یافت

شرکت داروسازی فارابی در بهار امسال از محل فروش محصولاتش 123 میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به بهار سال گذشته 276 درصد رشد خیره‌کننده داشته و نشان از درآمد عملیاتی مطلوب این شرکت دارد. فارابی در بهار سال گذشته معادل 12.4 میلیارد تومان زیان خالص داشته که با رشد 518 درصدی در بهار امسال به حدود 52 میلیارد تومان سود خالص رسیده است. قیمت سهام این شرکت در بورس، در سه ماهه ابتدایی سال جاری 148 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت داروسازی فارابی با نماد «دفارا» از جمله شرکت‌های حاضر در بورس بوده که با انتشار تازه‌ترین اطلاعیه خود بر روی سایت کدال، اقدام به اعلام گزارش فعالیت میان‌دوره‌ای سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ خود کرد.

بررسی تجارت‌نیوز از گزارش‌های منتشره از سوی سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال)، نشان می‌دهد شرکت داروسازی فارابی طبق گزارش عملکرد سه‌ماهه واقعی منتهی به بهار امسال (حسابرسی نشده) معادل 40 میلیارد تومان سرمایه را به ثبت رسانده است.

طبق صورت‌های مالی منتشره، شرکت داروسازی فارابی در پایان خرداد ماه امسال دارای 566 میلیارد تومان دارایی بوده که در مقایسه با پایان سال ۱۳۹۷ با 13 درصد رشد همراه بوده است.

شرکت داروسازی فارابی در بهار امسال معادل 67 درصد دارایی خود یعنی 383 میلیارد تومان بدهی داشته که در مقایسه با پایان سال ۱۳۹۷، معادل چهار درصد افزایش داشته است.

87788

روند فروش محصولات شرکت داروسازی فارابی در بهار امسال نشان می‌دهد بهای تمام شده آن‌ها کمتر از نرخ فروش آن‌ها بوده و این شرکت از محل فروش آن‌ها حدود 52 میلیارد تومان سود خالص به دست آورده است.

در سال گذشته شرکت داروسازی فارابی از محل فروش محصولاتش بیش از 322 میلیارد تومان درآمد داشته که قسمت عظیمی از میزان فروش آن ناشی از فروش داخلی بوده است.

در بهار امسال نیز این شرکت از محل فروش محصولاتش 123 میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به بهار سال گذشته 276 درصد رشد خیره‌کننده داشته و نشان از درآمد عملیاتی مطلوب این شرکت در بهار امسال دارد.

طبق صورت مالی منتشره، وضعیت سودآوری این شرکت از سود انباشته 87.2 میلیارد تومانی در پایان سال گذشته با رشد 60 درصدی به بیش از 139 میلیارد تومان در پایان خرداد ماه امسال رسیده است.

مطابق آخرین اطلاعات مالی، شرکت داروسازی فارابی در بهار سال گذشته معادل 12.4 میلیارد تومان زیان خالص داشته که با رشد 518 درصدی در بهار امسال به حدود 52 میلیارد تومان سود خالص رسیده است.

7885

شرکت داروسازی فارابی در بهار امسال برای هر سهم 86.7 تومان سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 377 درصد رشد داشته است. دفارا در مدت مشابه سال ۱۳۹۷ معادل 31 تومان زیان برای هر سهم شناسایی کرده بود.

این شرکت دارویی با نماد معاملاتی «دفارا» با سرمایه‌ای به حجم 40 میلیارد تومان در بورس اوراق بهادار در حال فعالیت است.

این شرکت در بورس، از ابتدای سال جاری از 729 تومان به 1810 تومان در پایان خرداد ماه افزایش یافته و سهام‌داران آن از سود 148 درصدی برخوردار شده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام شرکت پارس سویچ بانمادبسویچ رانیز که بالاترازاین افزایش داده نیزگزارش دهید