خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۲۹۷۳

از کدال چه خبر؟

بررسی عملکرد مالی یک نماد خودرویی در بورس / درآمد «خمحور» در اردیبهشت تقریبا ۳ برابر شد

بررسی عملکرد مالی یک نماد خودرویی در بورس / درآمد «خمحور» در اردیبهشت تقریبا ۳ برابر شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت کدال، نماد خمحور که در یکسال اخیر بازدی ۲۷۸ درصدی داشته در اردیبهشت ماه میزان فروش خود را ۳ برابر کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت تولید محور خودرو که با سرمایه ۴۲۰ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریالی و با نماد «خمحور» در بورس پذیرفته شده است در گزارش فعالیت ماهانه اردیبهشت ماه خود توانسته فروشی ۲۲۵ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریالی را به ثبت برساند که در مقایسه با فروردین امسال ۱۹۴ درصد بیشتر بوده است. این در حالی است که این میزان فروش به نسبت اردیبهشت سال گذشته نیز ۹۲ درصد رشد داشته است. خمحور در اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶۹ هزار و ۴۳۷ دستگاه از محصولات خود را به فروش رسانده که رشد قابل توجهی نسبت به فروردین ماه داشته است.

12 3
شرکت تولید محور خودرو در سال ۹۸ در مجموع ۲۳۶ میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان درآمد عملیاتی داشته که در مقایسه با سال مالی ۹۷ رشدی ۱۰۹ درصدی را به ثبت رسانده است. همچنین میزان سود خالص این شرکت نیز در سال ۹۸ حدود ۳۵ درصد بیشتر از سال مالی ۹۷ بوده و به ۷۸۲ میلیون تومان رسیده است. همچنین میزان کل بدهی‌های این شرکت در پایان سال ۹۸ با رشدی ۴۴ درصدی به ۱۲۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

خمحور که در یک ماه اخیر در بورس بازدهی منفی ۵ درصدی داشته توانسته در یک سال اخیر بیش از ۲۷۸ درصد بازدهی را به ثبت برساند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.