کد مطلب: ۳۱۷۸۳۰

عیدی امسال کارکنان چقدر است؟

عیدی امسال کارکنان چقدر است؟

دولت در بخشنامه بودجه سال ۹۸ که به امضای رییس‌جمهور رسیده، میزان عیدی سال آینده کارمندان را یک میلیون و ۷۸ هزار تومان پیش‌بینی کرده و در عین حال رقم نهایی را منوط به تصویب هیات وزیران کرد.

بررسی بند (ب) شرایط بودجه هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی در ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کشور حاکی از آن است که دولت در بودجه سال آینده میزان پاداش پایان سال (عیدی) کارمندان دولت را در بودجه سال آینده به میزان یک میلیون و ۷۸ هزار تومان پیش‌بینی کرده و در عین حال، عنوان شد که رقم نهایی پس از تصویب توسط هیات وزیران مشخص و قابل پراخت خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر پایه این گزارش، دولت در قالب بودجه سال جاری نیز در پایان سال، رقم ۹۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان را به عنوان عیدی شاغلان دستگاه‌های دولتی تعیین کرده که معمولا در بهمن‌ماه پرداخت می‌شود.

در صورتی‌که رقم یک میلیون و ۷۸ هزار تومان پیش‌بینی شده توسط دولت به عنوان عیدی سال آینده کارمندان نهایی شود، در سال آینده رقم عیدی کارمندان به نسبت امسال، مبلغ ۱۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بیشتر می‌شود.

نگاهی به روند تعیین و پرداخت عیدی پایان سال کارمندان دولت در سال‌های اخیر نیز نشان می‌دهد که رقم پرداختی از ۳۵۰ هزار تومان در سال ۹۰ به ۹۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان در سال جاری و یک میلیون و ۷۸ هزار تومان در سال آینده رسیده است.

همچنین رقم عیدی کارمندان در پایان سال ۹۱ نیز ۴۰۲ هزار تومان و در سال ۹۲ هم ۵۰۳ هزار تومان بود.

جدول ۹ ساله میزان عیدی کارمندان دولت
(مبالغ به تومان)

مبلغ سال
۳۵۰۰۰۰ ۹۰
۴۰۲۰۰۰ ۹۱
۵۰۳۰۰۰ ۹۲
۶۰۲۰۰۰ ۹۳
۶۸۸۰۰۰ ۹۴
۷۷۰۰۰۰ ۹۵
۸۴۷۵۰۰ ۹۶
۹۳۲۵۰۰ ۹۷
۱۰۷۸۰۰۰ ۹۸

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.