کد مطلب: ۱۵۴۵۴۷

فاینانس ۸ میلیارد یورویی عامل رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در ایران

فاینانس ۸ میلیارد یورویی عامل رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در ایران

عضو کمیسیون بازار پول و سرمایه و تسهیل توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران قرارداد فاینانس 8 میلیارد دلاری بین ایران و کره جنوبی را عاملی برای رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی دانست و تاکید کرد که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

عباس‌ آرگون، عضو اتاق بازرگانی‌ تهران در خصوص قرارداد فاینانس ۸ میلیارد یورویی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در ایران که بین اگزیم بانک کره جنوبی و سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در سئول منعقد شد گفت: کره جنوبی از رشد اقتصادی بالایی برخوردار است و از جمله کشورهای توسعه یافته و نیرومندی محسوب می‌شود که به لحاظ تکنولوژی بسیار قوی است.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از ایلنا، وی افزود: کره جنوبی در روابط اقتصادی با ایران از سوابق خوبی برخوردار است و با توجه به این که در حال حاضر ایران با مشکلات گوناگونی به دلیل کمبود منابع و نقدینگی همراه است این قرارداد می‌تواند راهگشا باشد. برای جذب منابع ارزان قیمت باید بتوان از ظرفیت‌های موجود به صورت کامل استفاده کرد.

آرگون در خصوص فاینانس ۸ میلیارد یورویی ایران از سوی کره جنوبی ادامه داد: این قرارداد می‌تواند به رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی بیشتر در کشور کمک کرده و منابع را به سمت بخش خصوصی هدایت کند. توسعه و رشد پایدار در بخش خصوصی موتور محرک رشد اقتصادی در کشور است و این سرمایه‌گذاری‌ها به رشد مستمر کمک می‌کند.

عضو کمیسیون بازار پول و سرمایه و تسهیل توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت: در صورتی که این منابع به درستی سرمایه گذاری شود و منابع به سمت بخش خصوصی هدایت شود زمینه صادرات کالای غیرنفتی در کشور نیز فراهم خواهد شد و به توسعه صادرات کمک می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.