کد مطلب: ۷۵۹۳۲۷

فروش ارز دولتی در شعب منتخب/ اسامی بانک‌ها

فروش ارز دولتی در شعب منتخب/ اسامی بانک‌ها

بانک مرکزی اعلام کرد که در روز جمعه مورخ 21 بهمن متقاضیان خرید ارز دولتی می‌توانند به بانک‌های معرفی شده مراجعه کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بانک مرکزی از فعالیت شعب منتخب چند بانک برای تامین ارز متقاضیان در روز جمعه ۲۱ بهمن خبر داد.

شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، صادرات ایران، ‌ تجارت و سپه با هدف ارائه خدمت به متقاضیان دریافت ارز بابت مصارف ارزی در روز تعطیل جمعه مورخ ۲۱ بهمن ماه فعالیت می‌کنند.

متقاضیان می توانند برای خرید ارز در سرفصل تأمین نیازهای ضروری با همراه داشتن اصل کارت ملی به شعب منتخب بانک‌های مذکور به شرح جدول زیر مراجعه نموده و اقدام به خرید ارز تا سقف ۵۰۰۰ یورو نمایند.

فروش ارز

شرایط خرید یوروی سهمیه‌ای

خریداران این سهمیه باید اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال و مقیم ایران باشند. همچنین برای تهیه یورو سهمیه ای نیاز به حضور شخص، ارائه کارت ملی و سیم‌کارتی به نام شخص خریدار است.

از سویی با توجه به اینکه سقف برداشت از هر کارت بانکی 100 میلیون تومان تعیین شده هر فرد باید سه کارت کارت بانکی با مشخصات خود، همراه داشته باشد.افرادی که توانایی و تمایل خرید سهمیه خود به طور کامل را ندارند می‌توانند این مقدار را در چند مرحله خریداری کنند.

پیش از این خریداران یورو را از صرافی‌ها و دلالان تهیه می‌کردند و سهمیه دولتی تنها برای خرید ارز مسافرتی وجود داشت. سقف خرید یورو مسافرتی برای کشورهای دارای ویزا 500 یورو و برای کشوری‌هایی که مسافرت به آنها نیازی به ویزا ندارد 300 یورو است.

اما حالا رئیس کل جدید بانک مرکزی از سیاست توزیع یوروی سهمیه ای رونمایی کرده تا احتمالا با این شیوه تقاضا برای دلار را کاهش دهد و بتواند قیمت دلار را مهار کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هیچ بانکی ارز نمی دهد ، گفتار درمانی بس است !!! دروغگویی بس است …

    • ناشناس

      شعب ارزی

  • ناشناس

    آقای فرزین یورو و دلار رو مثل قدیم به قیمت قدیم میدیم اگر دلار ۲۸۵۰۰ بیایم بخریم هر چند اونقدر هم پول نداریم

    • ناشناس

      کجا هست؟

  • ناشناس

    من چند روز پیش بانک بودم. اولا که هیچ بانکی یورو نداره. فقط دلار داره. دوما نرخ صرافی با نرخ بانک یکی هست. سوما که تو بانک‌ها دلار قدیم و جدید درهم و قاطی هستش. حق جدا کردن نداریم. این چه جور سهمیه ای هست!!!!!!

  • ناشناس

    چرا شهرستان ها فروش ندارن؟