کد مطلب: ۶۰۸۹۸۳

توزیع رانت در فروش اقساطی کرمان موتور / اختلاف قیمت با بازار

توزیع رانت در فروش اقساطی کرمان موتور / اختلاف قیمت با بازار

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور از چهارشنبه اول دی آغاز می‌شود. اما محصولات موجود در این طرح، در بازار با چه قیمت‌هایی معامله می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدیدترین طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور، این شرکت به منظور تامین نیاز بازار تصمیم به عرضه چهار محصول خود شامل kmc k۷، جک S۵ نیو، جک S۳ و جک T۸ گرفته است.

جدیدترین طرح فروش محصولات کرمان موتور از اولین روز دی ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا پانزدهم همان ماه تداوم دارد.

خودروی جک اس ۳ نسخه ۱۴۰۱ در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور ، ۵۲۸ میلیون تومان است. مبلغ در نظر گرفته شده برای پرداخت در اقساط ۲ ساله (۲۴ ماهه) ۲۷۰ میلیون تومان و در اقساط ۳ ساله ۳۰۰ میلیون تومان است.

اقساط این خودرو به صورت هر سه ماه یک چک و تاریخ اولین چک ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ خواهد بود. ضمن این‌که سند خودرو تا پایان پرداخت اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند و پس از تسویه حساب کامل به مشتری اعطا می‌شود.

هزینه بیمه بدنه در خودروها بصورت اجباری به هزینه اقساط خودرو اضافه می‌شود.

این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، آبی زنگاری متالیک، قهوه‍ای متالیک و نقره‌ای آبی متالیک قابل خریداری است.

همچنین شاسی بلند کی ۷ این شرکت نیز در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با بیش‌ترین افزایش قیمت نسبت به سایر محصولات با قیمت ۱۰۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ضمنا دو خودروی جک اس ۵ و تی ۸ نیز در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با افزایش قیمت به ترتیب با ۸۲۰ میلیون تومان و ۸۶۹ میلیون تومان قابل خریداری هستند.

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور، از ۱ دی ماه اعمال خواهد شد ( اقتصادآنلاین ، خودرو۴۵ و کاماپرس ).

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید این محصولات به اینجا مراجعه کنند.

کرمان موتور

در بازار چند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، حال سوال اینجاست که قیمت در طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور با بازار چقدر تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح فروش اقساطی محصولات کرمان موتور می‌شود.

خودروی جک اس ۳ در بازار در حدود ۵۸۰ معامله می‌شود. این به معنای اختلاف قیمت ۵۲ میلیون تومانی با قیمت کارخانه است.

شاسی بلند کی ۷ نیز در بازار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد که به معنای اختلاف ۱۲۰ میلیون تومانی با کارخانه است.

همچنین خودروی جک اس ۵ جدید در بازار ۹۱۶ میلیون تومان داد و ستد می‌شود. این به معنای اختلاف ۹۶ میلیون تومانی با قیمت کارخانه است.

خودروی جک T۸ نیز در بازار جدود ۸۸۵ میلیون تومان قیمت دارد که به معنای اختلاف ۱۶ میلیون تومانی با کارخانه است.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این خودروها در بازار جهانی چقدر قیمت دارند؟ اگر اینجا ملت را آدم حساب نمی کنند و همه جوره سعی می کنند با قیمت بالاتر به مردم قالب کنند دلیل بر توزیع رانت نیست . همین کی 7 را دارند حدود 40000 دلار می فروشند اسم این را چی می گذارید؟

  • ناشناس

    آقای نویسنده که میای مینویسی رانت بزار قیمت جهانی یک سری خودرو هارو برات بنویسم:
    ماشین چینی بی کیفیت بی نام و نشان 40000$
    Chevrolet traverse 33700$-
    32000$ Hyundai Palisade-

  • عبدالله

    کدوم رانت دایی؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
    یهو قیمت ماشین اس۵ رو ۱۰۰ میلیون گرون کردن و سود ۱۷۰ میلیونی هم برای اقساطش میگیرن دیگه!!!!!!

  • ناشناس

    این قیمت ها واقعا شرم آوره
    قیمت این خودروها با خودرو در برندهای معروف با امکانات خاص مقایسه میکنیم مغز آدم هنگ می‌کنه در همه جای دنیا خودرو از دم قسط میفروشن سود که نمیگیرن هیچ کلی اشانتیون هم میدن اینجا فقط مردم رو میچاپنخدا رو شکر مشتری ندارن و دارن خودروها رو قسطی میفروشن البته دارن وانمود میکنند که به مردم با این کارشون لطف میکنن
    این دلال هایی که با افزایش قیمت های کاذب در گرون فروشی این خودروها همکاری میکنن بدونن که دارن لقمه تو خون مردم فرو میکنن و این یعنی خیانت به هموطن خودت و کمک به اجنبیدر ضمن اگر این خودروها اختلاف قیمت فاحشی با بازار داره و خیلی هم مطلوب مشتریها هست چرا شروع کردن به فروش اقساطی؟؟

  • ایرج

    عزیز دل برادر شما اجازه ورود ب خودروسازان خارجی بده مث همین چینی ها اونوقت ببین کسی حال این ابوقراضه ها رو میپرسه.
    وقتی درها رو ببندید حق لنتخابی نباشه ، باید هم اینگونه رجزخوانی کنید !

  • ناشناس

    همین هم همش دروغه و بازی، توی اطلاعیه اش نوشته از ۱ تا ۱۵ دی ثبت نام انجام میشه ولی همون ۱ دی سایت فروش را بستند، فقط دارند خون مردم را توشیشه می کنند، یک روز ایران خودرو، یک روز بهمن و حالا کرمان موتور، بالاخره باید حقوق های نجومی شون را از یک جا تامین کنند

  • ناشناس

    چی به سر ما آوردید؟ شرم نمیکنید؟