کد مطلب: ۲۳۲۹۸۹

فروش بلیت گروهی قطار از طریق سایت رجا

فروش بلیت گروهی قطار از طریق سایت رجا

به‌منظور دسترسی مطلوب هموطنان به‌ویژه سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها، و هیئت‌‌های مذهبی به بلیت گروهی قطار، درگاه اینترنتی ثبت و پذیرش درخواست‌های سفر گروهی در صفحه اصلی پایگاه اینترنتی رجا راه‌اندازی شد.

علاقه مندان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح و دریافت بلیت گروهی قطارهای این شرکت می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی رجا به نشانی www.raja.ir، درخواست خود را ثبت و نسبت به تهیه بلیت‌های گروهی اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت رجا همچنین از هموطنان درخواست کرد با استفاده از تخفیفات ارائه شده در قطارهای گوناگون این شرکت، از خدمات رجا در سفرهای ریلی بهره‌مند شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته و به منظور دسترسی هموطنان گرامی به همه قطارهای رجا، ارائه تخفیف در بلیت برخی از قطارهای این شرکت که از 16 فروردین امسال آغاز شده بود، تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

تخفیفات ارائه شده از سوی شرکت رجا در مسیرهای رفت و برگشت برای تاریخ‌های مختلف ایام یاد شده، تا 30 درصد است.

عرضه بلیت قطارهای رجا از طریق تمام کانال‌های فروش مانند آژانس‌های فروش، پایگاه اینترنتی شرکت رجا و سامانه 1539 صورت می‌پذیرد.

شرکت رجا به منظور آگاهی هموطنان از آخرین تخفیفات اعمال شده برای سفر با قطارهای این شرکت، سامانه اطلاع رسانی "سفر ارزان" را بر روی شبکه تلگرام به نشانی @safararzan1539 ایجاد کرده تا متقاضیان سفر با قطارهای رجا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شده و از قطارهای گوناگون برای سفر استفاده کنند.

هموطنان برای آگاهی از برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، نشانی مراکز مجاز فروش و … می‌توانند به صورت شبانه روزی با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.