کد مطلب: ۷۵۶۲۴۰

طرح فروش فوری بدون قرعه کشی ایران خودرو/ کدام محصول عرضه می‌شود؟

طرح فروش فوری بدون قرعه کشی ایران خودرو/ کدام محصول عرضه می‌شود؟

طرح فروش فوری بدون قرعه‌کشی ایران خودرو برای وانت آريسان 2 دوگانه‌سوز از روز پنج‌شنبه، 13 بهمن 1401، همزمان با طرح بزرگ پیش فروش این شرکت آغاز می‌شود. این طرح تا 17 بهمن ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طرح فروش فوری محصولات آریسان 2 دوگانه‌سوز با موعد تحویل حداکثر 90 روزه از ساعت 11 پنج‌شنبه، 13 بهمن 1401، آغاز می‌شود. این طرح قرار است تا تکمیل ظرفیت و حداکثر 17 بهمن ادامه داشته باشد.

به هر کد ملی با شرط داشتن گواهینامه یک خودرو اختصاص داده می‌شود. در این طرح فروش فوری قیمت خودرو وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز 285 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این محصول در سه رنگ نقره‌ای، خاکستری و مشکی عرضه می‌شود.

این خودرو در کف بازار در محدوده 320 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. بنابراین سود شرکت طرح جدید ایران خودرو 35 میلیون تومان خواهد بود.

طرح فروش فوق العاده و فوری آریسان

طرح فروش فوق العاده و فوری آریسان

طرح پیش فروش ایران خودرو همزمان با فروش فوری

همزمان با طرح فروش فوری آریسان، طرح پیش فروش چهار محصول دیگر ایران خودرو هم از روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود که آریسان 2 دوگانه‌سوز در این طرح هم حضور دارد.

در این مرحله از طرح پیش فروش ایران خودرو ، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده عرضه خواهد شد.

پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی و بلوکه‌شدن بخشی از وجه خودرو مورد تقاضا در حساب مشتری برای اولین بار در اجرای طرح‌های فروش ایران‌ خودرو اجرا می‌شود.

فروش فوری ایران خودرو+ پیش فروش ایران خودرو

برای مطالعه بیشتر خبر پیش فروش ایران خودرو به مدت 10 روز/ رونمایی از 3 رانت جدید! را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نمی دونم در مورد این خبر چه بگویم که بسیار متاسفم که یه ذره هم به فکر مردم محروم نیستیداین برنامه تون برای کسی که پول داره مشکلی نداره ولی برای امثالی مث‌ من‌که پول نقد نداریم بسیار دشوار ، اگه بخواهیم در قرعه کشی شرکت کنیم باید خودروی ‌خود رو بفروشیم درآخر قرعه کشی برنده نشدیم !!!!!!!!!!!! آیا میتونیم همان خودرویی که فروختیم رو‌ بخریم؟؟؟؟؟؟؟؟چرا از آدمای با وجدان برای اتاق فکرتون کمک نمیگیرید تا به نفع هر دو هم ملت و هم شرکت خودرو سازی باشه اینجوری فقط به نفع بانک که نقدینگیش بیشتر میشه و شرکت خودرو سازییه که سودشو میبره این کارشون منو به یاد داروغه ناتیگهام انداخته با اینکارتون روز بروز به نفع سرمایه دار و به ضرر فقیر

  • ناشناس

    احسنتم،طرح مزخرفیه،مدیریت به این شیوه یعنی حمایت از سرمایه دار،هرکدملی یه ماشین وقرعه کشی دیگه این کارو نداره.

    • Mm

      لعنت لعنت. من تا آمدم پولم و ردیف کنم از صبح داخل صف بانک و وو با برگشت سودی که داشتم ولی از حساب خارج کردم یه ساعت از شروع اسم نویسی فروش فوری آریسان نگذشته بود وقتی در تلاش بودم که بتونم اسمم بنویسم که گفتن سایت بسته شده و میگه ظرفیت تکمیل……. خدا از سرتون نگذره

  • ناشناس

    طرح مزخرفیه،مدیریت به این شیوه یعنی حمایت از سرمایه دار،وگرنه هرکدملی یه ماشین وقرعه کشی دیگه این کارا رو نداره

  • ناشناس

    سلام. من تجربه خودم را میگم. با اینکه دلال نیستم و نیاز به خودرو دارم ولی بعلت اختلاف قیمت کارخانه و بازار و طمع به مدت دوسال در قرعه کشی ایران خودرو شرکت کردم و اسمم در نیامد. به این نتیجه رسیدم که از سایپا خرید کنم. باید قبول کرد به دلیل اختلاف زیاد قیمت بین کارخانه و بازار هیچ راهی برای کم کردن تعداد متقاضی وجود نداره. وهمچنین باید قبول کرد مشکلات به خودرو سازی بر نمیگرده و مربوط به ساختار اقتصادی و سیاسی کشوره

  • حسین

    خریداران و مصرف کنندگان واقعی با توجه به تفاوت قیمت بین کارخانه و بازار و تعداد زیاد متقاضی به امید قرعه کشی نباشند بخصوص کسانی که نیاز به فروش کالای دیگر و یا طلا برای جور کردن پول هستند.

  • اکبر

    اگر است بگن بد نیست خوب هم نیست

  • ناشناس

    سلام،اون دوستی که گفته کار درستی نیست پول بلوک کردن،بلاخره اگه قرار باشه ثبت نام بشوی ودر بیای دیر یا زود باید پول پرداخت بشه ،وگرنه چرا باید شرکت کند کسی که پول ندارد،در ضمن این باعث میشه که دست کسانی که فقط برا سود جویی ثبت نام میکنند بیشتر وبیشتر شود.

    • ناشناس

      ماشینم فروختم بجز خودم برای 4 نفر هم برای رضای خدا پول واریز کردم هیچکدوم در نیومد،الآن برای خرید ماشین خودم که فروختم 90 میلیون کم دارم، اینم از طرح بزرگ دوشیدن ملت!؟

  • ناشناس

    بهترین کاری که میتونستن بکنن همینه .وقتی شرط حساب وکالتی و بلوکه کردن پول داخل حساب رو گذاشتن تقاضای کاذب از بین رفت .ایرانخودرو توی طرح فروش قبلیش یه چیزی نزدیک ۱۰ میلیون نفر ثبت نامی داشت .ولی الان توی این طرح برای ۳ تاگروهی که گژاشته (عادی،مادران ،خودروهای فرسوده )فقط ۳۵۰ هزار نفر تونستن ثبت نام بکنن .همین رفته رفته دست دلال رو کوتاه میکنه .

  • جواد

    بهترین طرح فروش به خریداران واقعی است. اگر کسی واقعاً نیاز به خودرو دارد و تصمیم به خرید خودرو گرفته حتماً به فکر پول آن هم بوده است.

  • ناشناس

    یجوری تعریف کنید که مردم سر در بیارن چرا لقمه را دور سر مردم تاب میدهید که از خوردن ان پسیمان شوند اخر این چه بازیه سر مردم دراوردید