خبر مهم:

کد مطلب: ۳۷۸۱۶۴

جزئیات فروش فوری ایران‌خودرو فردا هفتم خرداد

جزئیات فروش فوری ایران‌خودرو فردا هفتم خرداد

شرایط فروش فوری محصولات ایران‌خودرو برای ساعت 10 فردا سه‌شنبه هفتم خرداد ماه اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیو ز، بر اساس اعلام ایران‌خودرو فردا سه‌شنبه هفتم خرداد از ساعت 10 صبح دو مدل خودرو شامل پژو پارس LX و پژو 206 تیپ 2 به صورت تحویل 30 روزه در طرح فروش فوری عرضه خواهند شد.

گفتنی است قیمت پژو پارس 84 میلیون و 718 هزار و 400 تومان و قیمت پژو 206 تیپ 2، 67 میلیون و 283 هزار و 400 تومان خواهد بود.

بر این اساس ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان مغایر با این بند، قرارداد به‌صورت یک‌طرفه از سوی شرکت ایران‌خودرو لغو خواهد شد.

کلیه کسانی که در ۱۸ ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستد بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

در این بخشنامه امکان ثبت نام برای افراد بالای ۱۸ سال امکان پذیر است.

234

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خسرو

    اگرتحویله ۳۰روزه باشد قیمت این خودروها بالا میباشد .قیمت هردوخودروباید حدواقل۴۰میلیون باشد درصورتی که ثبت نامه هردو،۳۰میلیون و۱۵روزه تحویل داده شود

    • ناشناس

      دلت خوشه داداش همینم گیر هیشکی نمیاد

  • احمد

    با عرض سلام و خسته نباشی
    لطفا قیمت خودرو را کاهش دهید تا ما هم بتوانیم یک خودرو
    ساده و معمولی بخریم
    با تشکر از رعیس سمت

    • ناشناس

      بنده خده […]فکرکردی واسشون مهمه که ماماشین داشته باشیم یانداشته باشیم پژو برای خودشون ۸میلیون هزینه داره بعدمی کنن […] ۱۰۰میلیون به این چی میگن […] ازاین بدترنمیگن خدایی هم هست یعنی این دنیا اینقدرارزش داره که کلابذاری سرهم وطن خودت بترسیدازخدا وازلحظه ای که ازرائل میادجونتون رابگیره

  • احمد

    این همه خبر از فروش فوری شماره 4167 زدید آخرش ایران خودرو فروش فوریش رو کنسل کرد ولی حتی یه خبر هم از کنس شدنش نزدید و اینکه خیلی ها پول واریز کردن و الان منتظر هستن تا پول به حسابشون برگرده

  • ناشناس

    […] من پارسال 30 تومن داشتم 10 تومن هم داشت جور میشد میخواستم تیپ 5 بخرم یه شبه رسید به 100 میلیون تومن آشغال های چینی و ایرانی مگه میشه الان 120 تومن فروخته بشه اخه ؟