کد مطلب: ۳۶۶۳۷۹

فروش فوری پژو ۲۰۶ تیپ ۵ لغو شد / فروش پژو پارس و ۲۰۶ صندوقدار از فردا

فروش فوری پژو ۲۰۶ تیپ ۵ لغو شد / فروش پژو پارس و 206 صندوقدار از فردا

ایران‌خودرو از فردا فروش فوری پژو پارس و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار را آغاز می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیو ز، شرکت ایران خودرو از فردا پژو پارس سال و پژو ۲۰۶ صندوق دار را در قالب فروش فوری عرضه می‌کند.

بر این اساس هر دستگاه پژو پارس سال با ترمز ضدقفل، ایموبلایزر، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم اخطار سرقت و یورو4 بهینه با قیمت ۷۸ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان و هر دستگاه پژو 206 صندوقدار مدل V8 با کیسه هوای راننده و سرنشین و سنسور دنده عقب و تهویه اتوماتیک و آینه جانبی و شیشه بالابر عقب برقی و یورو4 بهینه با قیمت ۸۰ میلیون و ۷۵۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

طبق بخشنامه ایران خودرو، ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد. همچنین مشتریانی که در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کرده‌اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند.

بر این اساس هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال خواهد شد. همچنین ثبت نام برای افراد بالای 18 سال امکان پذیر است.

1234

براساس این گزارش، ایران خودرو روز گذشته در بخشنامه دیگری اعلام کرد که از امروز (دوشنبه) پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را در قالب فروش فوری، عرضه خواهد کرد. اما امروز این بخشنامه را تغییر داده و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را با قیمت ۶۷ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان جایگزین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ کرده است.

123456

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.