کد مطلب: ۴۴۹۷۹۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیات فروش وکالتی سهام عدالت در انتظار تایید بورس / سهامداران منتظر مصوبه باشند

جزئیات فروش وکالتی سهام عدالت در انتظار تایید بورس / سهامداران منتظر مصوبه باشند

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: فروش وکالتی سهام عدالت از طریق بانک‌ها یکی از موضوعات جلسات فوق‌العاده شورای عالی بورس است که به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما همچنان فروش وکالتی ممنوع است.

صبح امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت اعلام کرد که امکان فروش وکالتی سهام عدالت از طریق بانک‌ها فراهم شد.

پس از آن حسین فهیمی، سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت در گفتگو با تجارت‌نیوز عنوان کرد: اطلاعیه‌ای در خصوص جزئیات فروش وکالتی سهام عدالت از طریق بانک‌ها آماده شده که تا دقایقی دیگر منتشر می‌شود.

براساس گزارش روابط عمومی سمات که به تازگی منتشر شده، حسین فهیمی خرید و فروش وکالتی سهام و تنظیم سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی را ممنوع اعلام است.

فهیمی ادامه داد: نظر رئیس‌جمهوری محترم و ستاد هماهنگی اقتصادی دولت این است که از نظام بانکی هم برای فروش سهام عدالت استفاده شود و تسهیلات بیشتری در اختیار آن دسته از سهامدارانی که قصد فروش بخشی از سهام عدالت خود را دارند، قرار گیرد.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: هم اکنون موضوع فوق در شورای عالی بورس و اوراق بهادار مطرح است و هنوز جزییات آن مصوب و ابلاغ نشده است.

پس از این اظهارات، فهیمی ضمن تایید آن به تجارت‌نیوز گفت: جلسات شورای عالی بورس به طور مکرر و فوق‌العاده در حال برگزاری است، یکی از موضوعات آن فروش وکالتی سهام عدالت از طریق بانک‌ها است که به محض نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بنابراین فروش وکالتی به غیر ممنوع است و فقط از طریق بانک‌ها انجام می‌شود که هنوز چارچوب‌های آن تعیین و ابلاغ نشده است؛ سهامداران برای اطلاع بیشتر از جزئیات نحوه فروش وکالتی باید منتظر مصوبه شورای عالی بورس باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام منی ثبت نام نکردم باید چه کار کنم

  • ناشناس

    سلام
    کسی خبر داره سهام عدالت را کجا وبه چه قیمتی معامله میکنند؟؟

  • ناشناس

    سلام پس چرا به سوالات ما جواب نمیدید

  • فرشاد

    باسلام خسته نباشین به کجا مراجعه کنیم برای فروش سهام وچطوریه شرایطش

    • ناشناس

      باید منتظر بمانی تا دولت و مجلس تصویبش کنه ومهلتش که تا هشت برج سه هست تمام شود اون وقت میتونی به بانک مراجعه کنی وارزش سهامت که فقط ٪70میتونی بفروشید

  • ناشناس

    بابامن گرفتارم کی این سهام رابفرشیم مشکل ماحل شود

  • loveimi

    کاشکی قبل ازاینکه کرونا بگیرم سهام عدالت بگیرم واااالا

  • ناشناس

    سلام من روش مستقیم انتخاب کردم باید چکار کنم میشه کمک کنید