کد مطلب: ۱۲۱۹۳۳

قرارداد ۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت تجهیزات صنعت نفت

قرارداد 500 میلیارد تومانی برای ساخت تجهیزات صنعت نفت

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از انعقاد ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای ساخت ۱۰ قلم از تجهیزات پرمصرف این صنعت خبر داد. رضا خیامیان با اشاره به فعالیت مرکز توسعه سرمایه گذاری و فناوری در کیش، از تلاش این مرکز برای ایجاد همکاری بین شرکت های داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت از انعقاد ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای ساخت ۱۰ قلم از تجهیزات پرمصرف این صنعت خبر داد.

رضا خیامیان با اشاره به فعالیت مرکز توسعه سرمایه گذاری و فناوری در کیش، از تلاش این مرکز برای ایجاد همکاری بین شرکت های داخلی و خارجی خبر داد و گفت: در این مرکز با شرکت های خارجی مختلف ایتالیایی، هلندی، نروژ، اسپانیا و… مذاکره می کنیم، بعد از اینکه آن ها اعلام آمادگی کردند با یک شرکت ایرانی جوینت می شوند و امیدواریم امیدواریم وضعیتی ایجاد شود که بتوان در زمینه انتقال تکنولوژی و تشکیل شرکت‌های ایرانی خارجی در مرکز کیش تمرکز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه صادرات و انتقال تکنولوژی مهم ترین هدف تشکیل مرکز مذکور است، افزود: در حال حاضر صادرات تجهیزات نفتی ایران به کشورهای دیگر زیاد نیست، زیرا ایران به دلیل تحریم ها نمی تواند استانداردAPI را داشته باشد. این مشکل زمانی که با شرکت های خارجی جوینت شویم و بتوانیم با برند آن ها کالا صادر کنیم برطرف می شود.

به گزارش ایسنا،رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در ادامه با اشاره به ساخت در ده قلم کالایی که در وزارت نفت پر مصرف است، اظهار کرد: تا کنون حدود ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد برای ساخت آن ۱۰ قلم تجهیزات توسط شرکت های داخلی منعقد شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.