کد مطلب: ۵۰۴۱۷۶

قرعه‌کشی خودرو به مرور زمان لغو می‌شود

قرعه‌کشی خودرو به مرور زمان لغو می‌شود

قائم‌مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: به مرور زمان قرعه‌کشی از برنامه‌ها حذف می‌شود و مردم بدون انجام قرعه‌کشی از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودروی مورد علاقه خود می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مجید باقری، قائم‌مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در سایپا علی‌رغم وجود مشکلات جدی از جمله تحریم‌ها، با همت کارگران مولفه‌های جهش تولید را محقق کرده‌ایم.

او گفت: تعهدات معوق روند خوبی دارند. قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به دلیل افزایش عرضه محصولات است. اکنون برای نخستین بار ۲ مورد از مواردی که جزو قرعه‌کشی بود از رده خارج می‌شوند.

قائم‌مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: تمام ثبت نام کنندگان وانت ۱۵۱ و نیسان تک‌سوز آپشنال بدون قرعه کشی برنده هستند و سهمیه ظرفیت و رزرو برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

به گفته این مقام مسئول تمام خریداران این ۲ خودرو پس از اتمام قرعه‌کشی می‌توانند اقدام به واریز وجه کنند و تمام آن‌ها برنده هستند. بدین ترتیب به مرور زمان قرعه‌کشی از برنامه‌ها حذف می‌شود و مردم بدون انجام قرعه‌کشی از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودروی مورد علاقه خود می‌کنند.

باقری افزود: برخی از افراد به دلایل مختلف انصراف از خرید خودرو می‌دانند، مجوز کمیته خودرو را اخذ کردیم و رزرو را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دادیم.

او گفت: موضوع شماره‌گذاری محصولات سایپا مطرح بود که حدود ۳ ماه است شماره گذاری متوقف شده و اکنون با پیگیری‌ها این خودرو‌ها شماره گذاری خواهند شد و طی دیروز و امروز یک هزار و ۵۰۰ خودرو شماره گذاری شده است.

قائم‌مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: امروز برای ۱۹ هزار خودرو قرعه‌کشی را برگزار خواهیم کرد و مردم با زمان تعیین شده ۵ روز کاری می‌توانند وجه لازم را تکمیل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • خخخ

    پس تکلیف اونایی ک قبلا ثبت نام کردن ب قیمت ۶۰ میلیون الان شده ۹۱ میلیون چی میشه اینا راه دزدی رو یاد گرفتن با این راه ها میخوان گرونی رو قالب مردم کنن ک کردن

    • ناشناس

      می خواستی ثبت نام نکنی حالا که ثبت نام کردی دندت نرم چشت کور پولشو بده.
      اون روزی که این ماشین های آشغال رو به صورت قرعه‌کشی به مردم قالب می کردن و شما ها مثل چی هجوم می بردید ثبت نام می کردید باید فکر این جاش رو هم می کردید……

    • سپاه قدس

      حقت بوده باید ضرر کنی از این غلطا نکنی و اشتباه نکنی

    • سپاه قدس

      نخرید مردم نخرید ایهالناس نخرید زبون خیلی ها مو در اورده.فهم داشته باشید وبه کسانی که اگاه نیستن یاد آوری کنید؟؟؟؟

  • ناشناس

    هر موقع قیمتها به قیمت بازار رسید اون موقع قرعه کشی رو لغو میکنن. زیاد ذوق نکنید

  • قاسم

    ای کاش مردم یه کمپین نخریدن خودرو فقط برای سه ماه رو شروع میکردن…..هرچه کنی به خود کنی?

  • ایرانی

    چند سال پیش مگه نمیگفتین تحریمه قطعه نیست و فلان الان مگه تحریمها برطرف شده که جهش تولید و محقق کردددددین یا اینکه قیمتها رو نجومی کردین که تونستین جهش تولید و محقق کنین

  • ایرانی

    همکار ما کوییک اس نوشته 80 تومن الان شده فلان تومن که با قیمت بازار کلا 5 تومن فرقشه که اونم میگن کوییک اس تولید نشده یعنی ماشینی رو سایپا فروخته که تا موعد تحویلش هم تولید نشده بعد چند ماه که 50 ملیون تو حساب سایپا بوده

  • ایرانی

    ای ملت نخرییییییییین تا اینا برشکشت بشن
    مثل چند سال پیش که محصولاتشون باد کرده بود مردم و با وام گول زدن لگناشونو فروختن
    نخخخخخخرررررررررررییییییییدددددددد

  • ناشناس

    به اعتراف خودتان قرعه کشی سوری بوده و همه رو به دلال ها فروختین

  • احمدم احمد

    بابا دولت امده ۸۳۰هزار خودرو به قیمت کارخونه به نام مهندسین و ادمای خودش در اورد.و الان که خودرو به قیمت جدید ۶۰ درصد گرانتر شده .حالا اون ۸۳۰ هزار خودرو رو به قیمت قدیم خریده حالا میاره بازار به قیمت جدید می فروشه.شماها هم یه خیار تو دستتون باید بازی کنید.به این می گن سیاست.

  • امیر ارسلان

    اخه به چه قیمت من دوسال پیش سانتافه نیو گرفتم ۱۵۰ ملیون مغز خر خوردم بیام وانت اشغال بگیرم صدو خورده ای نخرید مردم بخدا کلاه ستون میکنن

  • ناشناس

    از این حرفا نداریم،نباید قرعه کشی برداشته بشه.
    یا اینکه اگه برداشته بشه باید فرقی بین کسی که قرعه کشی در اومده با کسی که عادی خریده باشه