کد مطلب: ۵۴۳۵۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قطع گسترده برق در ایران/ شرکت برق: ایراد فنی است!

قطع گسترده برق در ایران/ شرکت برق: ایراد فنی است!

قطع گسترده برق در شهرهای ایران خبرساز شد و تعداد زیادی از کاربران فضای مجاری به آن واکنش نشان دادند. سخنگوی صنعت برق می‌گوید که ایراد فنی ایجاد شده است و در حال رفع این ایراد هستیم!

به گزارش تجارت‌نیوز ، برق در برخی از نواحی تهران جیره‌بندی و قطع شده است. برخی از مخاطبان مدعی شده‌اند که پنج‌شنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در غرب تهران برق نداشته‌اند و ساکنان مناطق جنوبی شهر هم از قطع برق در ساعات ۱۵ تا ۱۷ گزارش داده‌اند. صبح امروز هم گزارشگهای متعدد دیگری از قطع برق به دست تجار‌ت‌نیوز رسید.

مصطفی رجبی‌مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور درباره قطع برق به تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد: این خاموشی‌ها فقط در تهران رخ نداده و کل کشور این خاموشی‌ها را تجربه می‌کنند و البته فعلا برنامه مشخصی برای قطع برق وجود ندارد و نمی‌توان با اطمینان گفت که دقیقا چند ساعت دیگر برق دوباره متصل می‌شود.»

او همچنین تاکید می‌کند: در تمامی تهران نقاط خاموش داریم و این مساله به زودی برطرف می‌شود. چرا که همکاران ما هم‌اکنون در حال پیگیری این مشکل هستند.

رجبی مشهدی، قبلا علت این حادثه را ماینینگ غیرمجاز و شروع فصل استفاده از کولرها دانسته بود و گفته بود به علت کمبود بارندگی‌ها تمام توان نیروگاه‌های برق‌آبی کشور را نداریم و این موضوع احتمالا باعث مشکلاتی در تابستان شود.

تجارت‌نیوز پیگیری‌های خود را پیرامون این موضوع ادامه می‌دهد و این خبر تکمیل می‌شود.

برای مطالعه بیشتر در این باره گزارش « علت قطع برق تهران » را از سایت تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    امروز هر دو ساعت به دو ساعت برق رفته از 9ونیم صبح تا 12و 10 دقیقه بعد دوباره از 2 بعد از ظهر تا 3 و 45 دقیقه بعد دوباره از ساعت 6 و 10 دقیقه تا 7و 50 دقیقه . واقعا خیلی مسخره است!!!!
    خب دستگاه های برقی مثل یخچال و تلویزیون و…… میسوزه . واقعا اینا رو باید یک نوجوان بهتون بگه؟
    خجالت بکشید
    فصل امتحانا است دانش اموزان و دانشجو ها به کامپیتر نیاز دارن و اینترنت نیاز دارن ، خب سیستم ها خراب میشه ، هی برق میره !!!!
    تنونستیم به درس هامون برسیم
    توی این وضع اقتصادی اگه یک وسیله ای خراب شه از این مسئله شما پولش رو میدید؟؟؟؟؟
    اینا حق الناس
    البته اکثر شما ها اگه میفهمیدید حق الناس یعنی چی که الان وضع مملکت توی این چند سال به گند کشیده نمیشد

  • ناشناس

    الان چند روزه هی سر ظهر چند بار برق میره ، توی این وضع امتحانا من باید کامپیوترم یه سره روشن باشه
    الان این دستگاه بسوزه پولشو شما میدین ؟؟؟!!

  • ناشناس

    علی برکت الله

  • ناشناس

    حالا خوبه تهران ، 2 ساعت قطعی برق داشتن .
    شهر قم ، قطعی تا 4 ساعت هم بوده . مناطق صنعتی مثل شکوهیه ، 4 تا 6 ساعت قطعی برق و آب و تلفن داشتن

  • ناشناس

    با سلام
    .واقعا فاجعه است ایران 1400 رو هم نمردیم و دیدیم قرار بود قطب اول منطقه بشیم دست مریزاد . علی برکت الله

  • ناشناس

    برای چی برق ها رو قطع می‌کنید واقعا آدم فکر می‌کنه تو عصر حجر داره زندگی می‌کنه بزارید حداقل پنج دقیقه بهتون فحش و لعنت نفرستیم لعنت بهتون

  • ناشناس

    چرا باید برق قطع بشه؟ برای اینکه یه سری افراد دارن بیت کوین درست می‌کنن. اگه این بیت‌کوین‌ها نبودن، اوضاع مملکت شاید یک مقدار بهتر بود و حداقل قطعی برق نداشتیم. من یک دانش‌آموز هستم و امروز حتماً باید به برق دسترسی داشته باشم. چون اگه برق نباشه چجوری گوشیم را شارژ کنم و برای امتحان شارژ داشته باشم؛ یا بعضی افراد از کامپیوتر استفاده می‌کنن که باید برای استفاده از آن برق داشته باشند. حداقل تا آخر خرداد این برف‌ها را قطع نکنید تا امتحانات ما تموم بشه بعد برق دست خودتون.

    • ناشناس

      اقا و خانم محترم …ببت کوین که هیچ …کاش یکم از بخشیدن برقمون به کشورهای دیگه خود داری بشه …این مملکت به فکر ادم هاش نیست …اونوقت شما به بیت کوین گیر دادی …مملکته ما بای از ریشه درست بشه

  • ناشناس

    قطعی برق مربوط به معاهده پاریس نیست؟ جلوگیری از ایجاد بیشتر گازهری گلخانه ای

  • ناشناس

    سلام امروز در اندیشه دو بار برق قطع شده آخه چرا فکر مردم نیستن

  • محمد

    ازسحرامروزدرپیشوای ورامین برق نداریم تاالان که ساعت دوبعدارظهراست هنوزنیامده بایدچه غلتی کنیم مادیگه خسته شدیم ازاین مسائل وگرانی ودیگرموضوعات دولت…