کد مطلب: ۵۶۷۹۶۷

قطع آب مشترکان پرمصرف‌ تهران فعلا لغو شد

قطع آب مشترکان پرمصرف‌ تهران فعلا لغو شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت:مدیران آب و فاضلاب استان با توجه به شیوع کرونا مقداری با مشترکان مدارا کنند و قطع آب را به زمان دیگری موکول کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: سال گذشته ما ۲/۵ درصد رشد مصرف آب در سطح شهر تهران داشته‌ایم، ولی متوسط افزایش مصرف یک درصد بوده، یعنی مشترکان تهران ۱/۵ درصد نسبت به سال گذشته آب بیشتر مصرف کرده‌اند.

او ادامه داد: با توجه به افزایش دما و کاهش بارش‌ها در تهران در صدد تامین آب پایدار هستیم تا شروع فصل بارش‌ها دچار مشکل نشویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در خصوص نحوه محاسبه آب بهای استخر‌های سطح شهر تهران افزود: اگر آب استخر ویلا‌های شمال تهران با آب شرب پر شود، از روی میزان مصرف قابل مشاهده است که میزان مصرف هر مشترک را می‌توانیم محاسبه کنیم که به طور قطع برخورد لازم با متخلفان می‌شود.

جانباز افزود: عمده کار ما برای برخورد با مشترکانی که از آب شرب برای استخر خود استفاده می‌کنند، این است که ما هشدار‌های لازم را در این خصوص ارجاع می‌دهیم.

او تصریح کرد: تعداد زیادی از مشترکان با اخطار‌های اولیه مصرف آب خود را کاهش می‌دهند، در غیر این صورت آب این مشترکان قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در خصوص قطع آب پرمصرف ها از دیروز (شنبه) در تهران گفت: پیشنهاد ما به مدیران آب و فاضلاب استان تهران این است که با وجود شیوع کووید ۱۹ و انتشار این بیماری، مقداری با مشترکان مدارا کنند و قطع آب را به زمان دیگری موکول کنند.

جانباز در پایان بیان کرد: بنابراین با توجه به شرایط موجود در کشور بنا داریم مشکل خاصی متوجه مشترکان نشود و در حال حاضر با توجه به آپارتمان‌های موجود و با توجه به وجود یک کنتور آب برای چند مشترک، شناسایی کم مصرف ها و پرمصرف‌ترین‌ها سخت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

آخرین اخبار حوزه انرژی را از صفحه انرژی و کالای تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.