کد مطلب: ۵۹۰۸۲۳

قیمت آریزو ۵ جدید اعلام شد

قیمت آریزو ۵ جدید اعلام شد

مدیران خودرو نسخه جدیدتر و به نوعی فیس لیفت آریزو ۵ جدید را با قیمت نهایی ۶۸۰ میلیون تومان معرفی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با گذشت ۵ سال از عرضه آریزو ۵ در ایران، و فروش بیش از ۵۰ هزار خودرو اکنون مدیران خودرو نسخه جدیدتر و به نوعی فیس لیفت این محصول را با قیمت نهایی ۶۸۰ میلیون تومان معرفی کرد.

مدیران خودرو در مراسمی آن لاین ضمن رونمایی رسمی ازخودرو آریزو۵ جدیدقیمت این محصول را نیز اعلام کرد.

با گذشت ۵ سال از عرضه آریزو ۵ در ایران، و فروش بیش از ۵۰ هزار خودرو اکنون مدیران خودرو نسخه جدیدتر و به نوعی فیس لیفت این محصول را با قیمت نهایی ۶۸۰ میلیون تومان معرفی کرد.

34

نمای ظاهری آریزو ۵ جدید نسبت به نوع گذشته این خودرو تغییرات ظاهری کم است، جلوپنجره این خودرو کمی تغییر کرده و به صورت معروف به کهکشانی درآمده است . همچنین طرح رینگ های این خودرو هم عوض شده است.

بزرگ‌ترین تغییر آریزو ۵ جدید را باید در فضای داخل کابین آن دانست.داشبورد، رودری‌ها، کنسول مرکزی، غربیلک فرمان، نشانگرهای پشت فرمان، همه و همه به طور کامل عوض شده و مورد باز طراحی قرار گرفته‌اند.

موتور به کار رفته در آریزو ۵ توربو جدید همان نسخه ۱٫۵ لیتری توربو قبلی است که توانایی تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را داراست.

بزرگترین تغییر فنی را باید در استفاده از گیربکس جدید این خودرو دانست. گیربکس این خودرو از ۷ سرعته سی وی تی به ۹ سرعته سی وی تی تغییر کرده است که این تغییر توان خودرو را به خوبی افزایش داده است.

اعلام قیمت آریزو۵ جدید شرکت مدیران خودرو هم زمان با رونمایی رسمی ( +عکس و مشخصات خودرو)

یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته در آریزو ۵ توربو جدید استفاده از ترمز پارک برقی، اتو هولد و سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی است. همانند نسخه قبلی، آریزو ۵ توربو جدید مجهز به ESP یا سیستم کنترل پایداری الکترونیکی است که به عنوان یک سیستم کمکی در مواقعی که کنترل خودرو از دست راننده خارج می‌شود، وارد مدار شده و با اثر گذاری بر روی گاز و ترمز به راننده جهت کنترل پایداری و حرکت خودرو در مسیر مورد نظر کمک خواهد کرد.

منبع: عصرایران

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یه چرخش شرف داره به دنا اتوماتیک شاتون پلاس

  • ناشناس

    مزخرف چینی

    • ناشناس

      ماشینای خیلی خوبیه من ۵ ساله آریزو دارم کاملا ازش راضی هستم الانم ۳ماهی هست ماشینم و عوض کردم و تیگو ۵ خریدم ماشین بسیار خوبیه
      کلا محصولات مدیران خودرو قابل قبول و با کیفیته.

  • ناشناس

    فقط چین

  • ناشناس

    بیشترین انتقاد من ازاین ماشین بیشترازهمه رنگ بی کیفیتش هست

  • ناشناس

    سراتو مونتاژ تر تمیز
    هایما s5 یا s7 تو این رنج قیمتی
    جک s5
    که هم بازار معقول تری دارند و هم ارزش خرید بالاتری
    از خودرو های رده خارج معتبر هم به
    ماکسیما
    مزدا۳
    میشه اشاره کرد