کد مطلب: ۶۲۱۸۷۶

قیمت اجاره ویلا برای یک سفر به یادماندنی

قیمت اجاره ویلا برای یک سفر به یادماندنی

وقتی در فکر سفری به یادماندنی باشید، حتما می‌توانید شرایطی را برای تجربه آن فراهم کنید. مهم نیست که سفر شما چند روز طول می‌کشد و یا توانایی اجاره چه نوع ویلایی را دارید. همه می‌دانیم که سفر در هر نوعی، جذابیت‌های خاص خودش را دارد. پس همین حالا سفر بعدی خود را با تکیه بر حدود قیمت اجاره ویلا برنامه ریزی کنید.

سایت جاباما مرجع معتبری برای رزرو آنلاین انواع اقامتگاه در مناطق مختلف ایران است که روز به روز بر تعداد کاربران آن اضافه می‌شود. آنچه در این پلتفرم را به مرجعی معتبر بدل کرده، ارائه انواع اقامتگاه در اقلیم‌های طبیعی گوناگون و با حدود قیمت متنوع است. برای اجاره ویلا نیاز به انجام مراحلی پیچیده نیست. همین که مقصد سفر خود را در سایت یا اپلیکیشن جاباما جستجو کنید، به همه اقامتگاه‌های موجود در مقصد دسترسی پیدا می‌کنید. یکی از محبوب‌ترین انواع اقامتگاه که هواداران زیادی را به خود اختصاص داده، اجاره ویلا در مناطق شمالی کشور است. به عنوان مثال اجاره ویلا در رشت ، این روزها گردشگران زیادی را به فکر گردش در این شهر بارانی انداخته است. فاصله رشت تا تهران بسیار کم است و انواع وسیله نقلیه مانند تاکسی، اتوبوس، ون و قطار برای حمل مسافران در این مسیر حرکت می‌کنند. خیلی از مسافران رشت نیز با خودرو شخصی راهی این شهر رویایی می‌شوند.

در ادامه این مطلب قصد داریم انواع ویلا جاباما را معرفی کرده و حدود قیمت اجاره آنها برای هر شب را در اختیار شما قرار دهیم. ویلاهای یک خوابه، دو خوابه، سه و چهار خوابه برای اجاره موجود هستند. حسن اجاره ویلا از این سایت این است که می‌توانید با اقامتی گروهی، یک ویلای بسیار مجهز را با هزینه‌ای بسیار مناسب برای اقامت چند نفر اجاره کنید. با ما همراه شوید تا ویلای مناسب برای اقامت در سفری جذاب را رزرو کنید.

ویلاهای لوکس و لاکچری

یکی از انواع ویلا که اغلب افراد اگر شرایط اقتصادی مناسبی داشته باشند به اقامت در آنها تمایل دارند، ویلای لوکس و لاکچری است. این ویلاها بسیار مجهز هستند و اغلب دارای انواع امکانات رفاهی و تفریحی خاصی هستند. به عنوان مثال بعضی از ویلاهای لوکس دارای زمین تنیس، ساحل اختصاصی، استخر آب گرم و … هستند. مهمانان چنین ویلاهایی برای گذراندن اوقات خود در ویلا برنامه‌های تفریحی زیادی را پیش رو دارند. قیمت ویلاهای لوکس در مناطق مختلف ایران متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما به طور حدودی می‌توان قیمت اجاره ویلاهای لاکچری را بین ۲ تا ۵ میلیون برای هر شب در نظر گرفت.

2 31

ویلا استخردار

ویلای استخردار یکی از جذاب‌ترین ویلاهاست که افراد زیادی از اقامت در آنها خاطرات خوشی دارند. ویلاهای استخردار اغلب به سونا و جکوزی نیز مجهز هستند. این ویلاها در شمال کشور و مناطق اطراف تهران از تنوع بسیار زیادی برخوردارند. ویلاهای استخردار با توجه به وسعت زمینی که در آن واقع شده‌اند دارای امکانات تفریحی متفاوتی هستند. مثلا بعضی از ویلاهای استخردار دارای زمین بازی و ورزش هستند. تجهیزات آشپزی در این ویلاها کامل است که همین امکانات به کاهش هزینه سفر کمک قابل توجهی می‌کنند. قیمت اجاره این ویلاها در بازه ۵۰۰ هزار دو میلیون تومان برای هر شب متغیر است.

ویلای جنگلی

همانطور که از نام این نوع ویلا پیداست، ویلای جنگلی در دل جنگل‌های بی‌نظیر شمال ایران بنا شده و دور تا دور آن را درختان زیبا و کهنسال گرفته‌اند. مسافرانی که تجربه اجاره ویلا جنگلی دارند، از هر لحظه گذر زمان در چشم انداز طبیعی که دارند لذت برده‌اند. این ویلاها نیز نسبت به ویژگی‌هایی که هر ویلا دارد، قیمت‌های متنوعی دارند. ویلای جنگلی را می‌توانید در بازه قیمتی ۳۰۰ هزار تا سه میلیون تومان جستجو کنید.

ویلای ساحلی

‌ویلای ساحلی نیز مانند ویلا جنگلی در دل طبیعت واقع شده است. جایی که صدای امواج دریا لالایی به خواب رفتن مسافران هستند. ساحلی زیبا با وسعتی پهناور که دارای آلاچیق‌ها و تخت‌های چوبی قشنگی در حاشیه دریا هستند. این ویلاها نیز افراد زیادی را به خود جذب می‌کنند. بازه قیمتی برای اجاره ویلا ساحلی بسته به موقعیت و امکاناتی که دارد، حدود ۵۰۰ هزار تا چهار میلیون تومان برای هر شب است.

3 27

ویلای ارزان

بر خلاف تصور بعضی افراد، اجاره ویلا فقط به سفرهای ارزان محدود نمی‌شود. در این پلتفرم می‌توانید خانه‌های ویلایی بسیار ساده و قشنگی را با قیمتی بسیار ارزان در محدوده شبی دویست الی سیصد تومان اجاره کنید و همراه با اعضای گروه دوستی یا خانواده خود در آن اقامتی دلپذیر را تجربه کنید. با تعیین بازه قیمتی در سایت یا اپلیکیشن جاباما، به انواع ویلاهای اجاره‌ای ارزان در مناطق مختلف ایران دسترسی پیدا می‌کنید.

کلبه چوبی

و اما کلبه چوبی که نامش نوید سفری رویاگونه را به مسافران می‌دهد، از اقامتگاه‌های بسیار پر طرفدار در در این سامانه است. کلبه چوبی نیز مانند دیگر ویلاها در اقلیم‌های مختلف وجود دارند. این کلبه چوبی ممکن است روی کوه میان درختان انبوه واقع شده باشد، در ساحل و با چشم انداز خیره کننده دریا و یا در میان روستایی خلوت با دسترسی به امکانات شهری بیشتر قرار گرفته باشد. موقعیت جغرافیایی هر کلبه چوبی را روی نقشه مشاهده می‌کنید تا انتخاب بهتری برای رزرو این کلبه‌های خیال برانگیز داشته باشید. قیمت این کلبه‌ها که به کلبه سوئیسی شهرت دارند، در بازه قیمتی یک تا دو میلیون تومان برای هر شب متغیر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.