کد مطلب: ۵۶۱۹۳۷

قیمت امروز دنا پلاس در بازار / پژو ۲۰۷ دستی چقدر شده است؟

قیمت امروز دنا پلاس در بازار / پژو ۲۰۷ دستی چقدر شده است؟

در طرح جدید پیش فروش خودرو که امروز آغاز می‌شود، سه خودرو دنا پلاس توربوشارژی دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای هم در لیست فروش هستند که یک سال دیگر تحویل خواهند شد. این سه خودرو در بازار چقدر قیمت دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در طرح جدید پیش فروش خودرو که امروز آغاز می‌شود، سه خودرو دنا پلاس توربوشارژی دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای هم در لیست فروش هستند که یک سال دیگر تحویل خواهند شد. این سه خودرو در بازار چقدر قیمت دارند؟

طبق آخرین قیمت‌ها در بازار، قیمت خودرو دنا پلاس توربوشارژی دستی در اولین لیست قیمتی امروز ۳۹۵ میلیون تومان است. برای خرید این خودرو تحویل یک سال بعد مبلغ پرداختی علی‌الحساب خرید از کارخانه ۹۰ میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین طبق آخرین قیمت‌ها در بازار، قیمت خودرو دنا پلاس توربوشارژی اتوماتیک، در اولین لیست قیمتی امروز ۴۶۰ میلیون تومان است. برای خرید این خودرو تحویل یک سال بعد مبلغ پرداختی علی‌الحساب خرید از کارخانه ۱۴۲ میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین طبق آخرین قیمت‌ها در بازار، قیمت خودرو پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای در اولین لیست قیمتی امروز ۳۱۹ میلیون تومان است. برای خرید این خودرو تحویل یک سال بعد مبلغ پرداختی علی‌الحساب خرید از کارخانه ۹۰ میلیون تومان اعلام شده است.

خودروسازان سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از طرح‌های پیش‌فروش زیان می‌دهند. با وجود این ادعای خودروسازان اما همچنان آنها اصرار به ادامه این طرح دارند و همچنان این رانت‌ها در قالب یارانه به عده‌ای خاص از مشتریان داده می‌شود.

امروز نیز پیش‌فروش جدید بزرگترین خودروساز دولتی کشور آغاز خواهد شد که جزئیات آن را می‌توانید در گزارش آغاز پیش‌فروش ایران‌خودرو جدید بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حراج چیه نسبت میدین همین قیمتی که هست از سرتونم زیاد از کیفیت پایینش هم بگین .بایه تصادف کوچیک ریخت ماشین بهم میخوره خب از کیفیت خوبش

  • علی

    خدا شاهده یکی از بزرگترین مشکلات و تنفرهای ملت از مافیای خودرو که واقعا جان و مال ملت رو گروگان گرفته است میباشد…هر کسی واردات رو آزاد کند،البته نه با قیمتهای نجومی بلکه منطقی ،محبوب ملت خواهد شد.

  • ناشناس

    این مبلغ الان میگیرن چند درصد قیمت نهایی خودرو هستس

  • ناشناس

    نه پولی برام مونده نه دیگه چیزی برام اهمیت داره

  • ناشناس

    تروخدا نخرید ، صاحب اول و آخرش خودتونید، آشغال آشغال آشغال

  • مهران

    وقتی سال بعد ب قیمت روز باید تکمیل وجه کنی و هر سه ماه افزایش قیمت میدن و مملکت صاحب نداره.
    ثبت نام اشتباه محضه!!!!!

  • صادق

    یعنی خدایش تو کشور به این بزرگی ی نفر نیست ک جلوی اینا رو بگیر مردم گناه دارن جلوی واردات گرفتن اینا هر چقدر دوست دارن تولید میکنن و قیمت گذاری میکنن

  • ناشناس

    مردمی متفاوت با تمام دنیا وبیخبرازصنعت امروز وتنها جایی که ماشین ارزش بحساب میاد همین سرزمینه هراشغالی قبل ساخته شدن فروخته شده تمام بدون خدمات منطقی واحترام به مشتری ی سال نخری میمیری واقعا چه فکری میکنید

    • ناشناس

      ماشین بهانه است.انهاخیلی وارد هستن .فکرکردم را انداختن روماشین.ولی دارندچیزهای دیگه راباقیمت بالاترمیفروشند.

  • نسیم

    این یه بازی دیگه ست که پولای مردم رو به دست بیارند و بلوکه کنندو در کشورای دیگه برای خودشون روی ماشینای جدید سرمایه گذاری کنند،توافقات با اروپا و آمریکا انجام شده، یکسال دیگه هم یه لگن رو با ۶ماه تاخیر میدن دست مردم،در حالیکه پولشون ارزشش رو از دست داده!!

  • ناشناس

    دقیقا اشتباه محض. سال گذشته ما ثبت نام کردیم رانا قیمت ۷۸ میلیون بود. ۳۷ میلیون پول پیش پرداخت دادیم و اردیبهشت امسال زمان تحویل قیمتش شد ۱۸۲ میلیون. و نتونستم این پول رو واریز کنیم و کلی ضرر کردیم. اگر همون زمان قسطی خریده بودیم برنده بودیم به جای اینکه تو این کلاهبرداری شرکت کنیم.