کد مطلب: ۵۸۴۱۱۸

خودروهای گروه پژو در مسیر صعود / قیمت خودرو امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۰

خودروهای گروه پژو در مسیر صعود / قیمت خودرو امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۰

قیمت خودروهای داخلی در بازار آخر هفته نوسانات زیادی را ثبت نکردند و تعداد زیادی از خودروها تغییر قیمتی نداشتند. خودروهای گروه پژو همچون روزهای هفته گذشته که افزایش قیمت داشتند همچنان در مسیر صعودی قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو در بازار آخر هفته نوسانات زیادی نداشت. تعداد زیادی از خودروها بدون تغییر قیمت به استقبال هفته دوم مهر رفتند. اما در مقابل تعدادی از خودروهای گروه پژو در ادامه روند صعودی قیمت در هفته گذشته با افزایش قیمت همراه بودند.

کدام خودروها افزایش قیمت داشتند؟

پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۰ به ۲۴۴ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ پنج ۲۹۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل ۱۴۰۰ به ۳۰۵ میلیون تومان رسید.

همچنین پژو ۲۰۷ که هفته گذشته حدود پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشت به قیمت ۳۳۴ میلیون تومان رسید.

21 page 0001 6

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته دوم مهر / شنبه خودرو گران می‌شود؟

دو ماه از شروع کار دولت رئیسی می‌گذرد اما خودروهای خارجی و داخلی آنچه که انتظار می‌رفت، ارزان نشد. یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: وعده‌هایی که دولت مبنی بر افزایش میزان تولید یا واردات خودرو داد، محقق نشده است. بنابراین پیش‌بینی می‌شود قیمت خودرو در نیمه دوم سال روند افزایشی داشته باشد!

یک کارشناس بازار خودرو با اشاره به پیش‌بینی خود از روند بازار توضیح داد: روند افزایشی قیمت خودرو با رد مصوبه مجلس از سوی شورای نگهبان قابل پیش‌بینی بود، چرا که درآمد دولت به دلیل تحریم‌ها نه تنها افزایش پیدا نکرده بلکه در این میان کسری بودجه هم داریم.

فربد زاوه به تجارت‌نیوز گفت: دو ماه از شروع کار دولت می‌گذرد اما وعده‌ها هنوز اجرا نشده است. تورم روند افزایشی دارد و برنامه غیر تورمی در برنامه دولت رئیسی دیده نمی‌شود. همچنین بحث مذاکرات هسته‌ای نیز مسکوت مانده است.

او ادامه داد: تنش‌های منطقه میان تهران و باکو هم زیاد شده و این مسائل برای اقتصاد کشور نا امیدکننده است. به نظر می‌رسد تا زمانی که دولت روند اصلاحی را در بخش سیاست خارجی و داخلی در نظر نگیرد تورم همچنان زیاد می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چند چند میزنی
    اخر کدوم حرفتو قبول کنیم

  • ناشناس

    حقیقتش اینه که توانایی خرید این خودروهارو بااین قیمت های نجومی نداریم

  • ناشناس

    کاش یک نظارتی میکردن کسایی مثل من که ماشین ندارندماشین بخرندوآرزوبه دل نمونن

  • ناشناس

    چه ربطی به بحت آذربایجان و ایران داره؟! آذربایجان عددی در بین اقتصاد ایران نیست!