کد مطلب: ۶۵۴۲۴۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱/ پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱/ پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

نوسان در قیمت خودرو ادامه‌دار است. کارشناسان معتقدند عوامل موثر در وضعیت بازار، احتمال افزایش قیمت را در آینده نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ به ۲۰۸ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۶ میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در قیمت ۵۱۷ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ به ۳۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ‌بک پلاس به ۲۱۵ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو با قیمت ۳۱۹ میلیون تومان معامله می‌شود. خودروی پژو ۲۰۶ تیپ پنج در بازار کشور روی نرخ ۳۵۵ میلیون تومان ایستاد.

پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۴۵ میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک نیز امروز در بازار ۶۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

روز خودرو 1 1 8 scaled

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

حسن کریمی سنجری، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر بازار در شرایط رکود و سردرگمی قرار دارد و خرید و فروشی نیز انجام نمی‌شود. اما عوامل موثر در وضعیت بازار، همه به سوی افزایش قیمت در آینده هستند.

پیش از این، بهرام شهریاری، کارشناس صنعت خودرو در رابطه با تاثیر کاهش تولید بر بازار خودرو کشور به تجارت‌نیوز گفت: تولید محصولات خودروسازان به نسبت کاهش یافته است. این کاهش تولید به علت افزایش هزینه تولید، تحریم‌ها، عدم گردش مالی بین قطعه‌سازان و خودروسازان و سایر عوامل اتفاق افتاده است.

او توضیح داد: کاهش قدرت خرید مردم نیز در بازار خودروی کشور تاثیر بسیاری دارد و باعث نوسانات زیادی در قیمت‌ها می‌شود.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شما غلط کردین که با افزایش قیمت همراه ،دارین بازار گرمی درست میکنید، بسه این همه خون مردم و خوردین کافی نیست.

  • ناشناس

    قیمت خودرو را از من بپرسید برایتان می گویم . قیمت خودرو در آینده کاهش خواهد یافت . طوری که دیگر هیچ کسی تمایل نخواهد داشت خودروی صفر کیلومتر بخرد . خودرو سازها به التماس خواهند افتاد و دست و پای مشتریان را خواهند بوسید . اما باز هم کسی نخواهد خرید !خودرو یک وسیله مصرفی زیان ده است.هزینه نگهداری خودرو زیاد است . بنابراین ارزش آن را نداردکه خریداری شده و انبار شود. روز به روز بر تعداد خودرو ها افزوده خواهد شد . طوری که دیگر جای پارکی برای انبار کردن وجود نخواهد داشت .هر کس خودرو بخرد تا سود کند همان بلای بورس بر سرش خواهد آمد دیگر نگویید نگفتید ندانستیم . خر که نیستید این همه خودرو تولید می شود اینها کجا خواهند رفت . بالاخره بازار اشباع می شود .

  • ناشناس

    خودرو ارزان خواهد شد هر ک بخرد ضرر کرده