کد مطلب: ۵۶۴۰۰۸

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت خودرو

قیمت خودرو امروز ۲۷ تیر / ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو

قیمت خودرو امروز ۲۷ تیر / ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو

بازار خودرو در چند روز گذشته در ثبات قیمت قرار داشت. قیمت‌ها در دو روز آخر هفته تغییراتی را نداشت و قیمت‌ها در روز شنبه ۲۶ تیر تقریبا بدون تغییر نسبت به هفته گذشته ثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت‌ها در بازار خودرو داخلی روز شنبه تغییری نداشت و ثابت ماند. یکی از دلایل احتمالی این ثبات قیمت در بازار خودرو را می‌توان ثبات نرخ ارز در صرافی ملی دانست. قیمت دلار در صرافی ملی روز جمعه و شنبه در نرخ ۲۴۲۶۰ تومان بدون تغییر ماند.

پراید ۱۱۱ که هفته گذشته با افزایش قیمت همراه بود و به ۱۳۸ میلیون تومان رسید در همین قیمت معامله شد. پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان و پراید ۱۳۲ با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان معامله شدند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ سال ۱۴۰۰ را با قیمت ۲۵۲ میلیون تومان آغاز کرد و در ۲۲ فروردین به قیمت ۲۶۳ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ در ۱۹ اردیبهشت با کاهش قیمت همراه بود و به قیمت ۲۵۷ میلیون تومان رسید. این خودرو در تیر ماه با افزایش قیمت همراه بود و از قیمت ۲۶۲ میلیون تومان به قیمت ۲۷۰ میلیون تومان افزایش یافت.

در گروه خودروهای پژو هم قیمت‌ها تغییری نکرد و در همان نرخ‌های قبلی معامله شدند.

3 page 001 8

قیمت خودروهای کارکرده در بازار با قیمت پایین‌تر از ۲۰۰ میلیون تومان

بر اساس قیمت خودروها در بازار خودرو و آگهی‌های ثبت شده از سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی پایین‌تر از ۲۵۰ میلیون تومان به دست آمده است.(این آمار برای ماشین‌های مدل ۱۳۹۷ به بعد است.)(قیمت‌ها مربوط به خودروهای با کارکرد بیشتر از ۱۰هزار کیلومتر است.)

4 page 001 5

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ثبات قیمت ،،،، پراید 5 میلیونی 138 میلیون
    بجای هرج و مرج ، اشتباهآ کلمه ثبات بکار رفته.
    افعال و کلمات منفی گرفته شده از شبهای برره