کد مطلب: ۶۳۴۵۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو تیبا EX / مشخصات فنی

قیمت خودرو تیبا EX / مشخصات فنی

قیمت خودرو در آخرین ماه سال با ثبات نسبی همراه است. به نظر می‌رسد تا پایان هفته تغییری نمی‌کند. خودروی تیبا EX چه قیمتی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودروی تیبا مدل EX 1400 به ۱۹۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور رسید.

مشخصات فنی

تیبا هاچ‌بک یا همان تیبا ۲، محصول سال ۱۳۹۲ است؛ یعنی همان سالی که پرایدهای یورو۴ به بازار آمدند. این هاچ‌بک ایرانی برخلاف مدل صندوقدارش تنها دو تیپ SX و EX داشت که تیپ SX آن در سال ۱۳۹۶ کنار گذاشته شد.

تیبا هاچ‌بک نسبت به سایپا ۱۱۱، پیشرانه قدرتمندتر، ضرایب متفاوت جعبه‌دنده و ترمزهای قوی‌تری دارد و در مجموع نیز محصول خوش‌فرم‌تری است. همچنین بکارگیری فولاد با ضخامت بالا، درهای تقویت شده و ستون‌های دوجداره باعث شد تا تیبا هاچ‌بک، اندکی ایمن‌تر از ۱۱۱ باشد. عدم تامین گسترده قطعات یدکی، موضوعی است که هنوز خیال برخی مشتریان تیبا هاچ‌بک، از بابتش راحت نیست.

باما نوشت، سایپا همچنین از بهار ۹۹ عرضه تیبا پلاس را شروع کرد؛ خودرویی که هم امکاناتش بیشتر از تیبا EX بود و هم ظاهرش اندکی با آن فرق میکرد. در قسمت آپشن‌ها، تیبا پلاس به سنسور عقب و مولتی مدیا (با مانیتور و دوربین عقب) مجهز شد.

در قسمت ظاهری نیز اضافه شدن باربند، شیشه های دودی عقب، سپر دو رنگ جلو و عقب، رینگ جدید، جلوپنجره با قاب استیل، آینه های جانبی طرح کوییک، حذف زه روی درب‌ها، روکش چرم صندلی و نهایتا زیرپایی و کفپوش صندوق سه بعدی از مهم‌ترین تغییرات تیبا پلاس هستند.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.