کد مطلب: ۴۳۴۳۲۲

یک کارشناس خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

آیا قیمت خودرو در بازار به قیمت کارخانه نزدیک می‌شود؟

آیا قیمت خودرو در بازار به قیمت کارخانه نزدیک می‌شود؟

یک کارشناس خودرو می‌گوید: مسلما این کاهش تقاضا طی یک هفته اخیر باعث شد قیمت خودرو در سطح بازار کاهش چشم‌گیری داشته باشد. آنچه پیش‌بینی می‌شود این است که کاهش قیمت خودرو در سطح بازار تا شب عید ادامه‌دار است.

یک کارشناس خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودرو در بازار به قیمت کارخانه نزدیک می‌شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: با شیوع بیماری کرونا میزان تقاضا برای خرید خودرو در بازار به صفر رسیده است. مسلما این کاهش تقاضا طی یک هفته اخیر باعث شد قیمت خودرو در سطح بازار کاهش چشم‌گیری داشته باشد. آنچه پیش‌بینی می‌شود این است که کاهش قیمت خودرو در سطح بازار تا شب عید ادامه‌دار است.

فربد زاوه افزود: مسئولان در وزارت بهداشت معتقدند که این ویروس تا خرداد و اردیبهشت گریبان‌گیر جامعه است، بنابراین کسانی که تا چندی پیش خودرو ثبت‌نام یا در پارگینگ‌ها دپو کرده‌اند، برای تبدیل خودرو به نقدینگی آنها را به سطح بازار عرضه خواهند کرد. البته این افراد برای فروش خودروهایشان راهی جز تعدیل قیمت خودرو ندارند. یعنی این افراد چنانچه نتوانند خودروهایشان را تا شب عید بفروشند قطعا این خودروها تا تابستان فروش نخواهند رفت.

او اظهار کرد: اینکه انتظار داشته باشیم قیمت خودروها در بازار به قیمت کف کارخانه برسد انتظار زیادی است اما قیمت انواع خودرو مثل پراید در بازار حدود 10 میلیون تومان ارزان خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر

    حالا سوال اینجاست که اینایی که خودرو دپو کردن چه کسانی هستند، چرا توی نمایندگی‌ها ماشین پیدا نمیشه، ولی دست دلال زیاده، اینا خودشون شریک دزد هستن و رفیق قافله، چرا کسی نیست که بخواد جلوی یه همچین فسادی رو بگیره…

  • امیر

    نخرید ارزون میشه

  • ناشناس

    بله درسته قیمت خودرو قطعا بیش از این رقام کاهش پیدا میکنه و بازار بورس پر رونق خواهد ماند

  • منصور

    شتر در خواب بیند …………………………..زهی خیال باطل 40میلیون گرون شده ده تومن هم بیاد پایین!!

  • ناشناس

    کرونا جلوی این خودروهای بیکیفیت را میگرد وگرنه الان پراید ۲۰تومنی ۷۰ یا ۸۰ تومن شده بود

  • Www

    علتش فقط نخریدن هست اگه کرونا نبود هجوم مردم ۱۰ برابر میشود خودرویی داخله بازار نمیماند