کد مطلب: ۵۷۹۰۷۱

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت خودرو

قیمت خودروهای کارکرده در بازار / با نیم میلیارد چه خودرویی می‌توان خرید؟

قیمت خودروهای کارکرده در بازار / با نیم میلیارد چه خودرویی می‌توان خرید؟

بر اساس قیمت خودروهای کارکرده در بازار فهرستی از متوسط قیمت خرید خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و قیمت خودرو کارکرده در بازار خودرو، لیستی از خودروهای کارکرده در محدوده قیمت ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان به دست آمده است.

با توجه به جدول زیر، خودروی هایما S5 با قیمت ۵۵۶ میلیون تومان در بین خودروهای زیر ارزان‌ترین و خودروی مزدا ۳N صندوق‌دار مونتاژ با قیمت ۹۳۲ میلیون تومان گران‌ترین خودرو است.

چری تیگو ۵ اکسلنت با قیمت ۵۶۵ میلیون تومان، چری تیگو ۵ IE با قیمت ۵۹۲ میلیون تومان، جک S5 اتوماتیک ۶۵۳ میلیون تومان و خودروی ۶۶۹ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

قیمت خودروهای هیوندای اکسنت مونتاژ ۶۹۶ میلیون تومان، کیا سراتو اتوماتیک ۷۳۷ میلیون تومان، چری تیگو ۷ اکسلنت ۷۴۸ میلیون تومان و کیا سراتو مونتاژ اتوماتیک آپشنال ۷۶۱ میلیون تومان اعلام شذه است.

در بین خودروهای جدول زیر خودروهای پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۸۱۶ میلیون تومان و خودروی مزدا ۳N صندوق‌دار مونتاژ با قیمت ۹۳۲ میلیون تومان قیمت بالاتری را دارند.

در جدول زیر خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا یک میلیارد تومان را مشاهده می‌کنید.

45 page 0001 4

خودروهای خارجی در صف فروش / خودرو ارزان می‌شود؟

هر چند با طرح اخیر مجلس مبنی بر آزادسازی واردات خودرو انتظار می‌رفت خودرو در بازار ایران ارزان شود اما این بار نوسان قیمت دلار اجازه ارزانی را نداد. فعالان بازار می‌گویند طرح آزادسازی واردات خودرو نه تنها در بازار واکنشی نداشته بلکه با رها شدن فنر ارز قیمت خودروها ساعتی افزایش پیدا کرده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روز چهارشنبه ۱۷ شهریور پراید، پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ دوباره گران شدند! به عنوان مثال قیمت پراید ۱۳۱ به ۱۳۹ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو با قیمت ۲۵۳ میلیون تومان معامله شده است و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما مدل ۱۴۰۰ هم با قیمت ۴۳۵ میلیون تومان فروخته شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حامد

    سلام خسته نباشید ببخشید من برای جک اس فایو موتور جدید ثبت نام کردم متاسفانه اکنون که سایت رو چک می کنم میبینم که قیمت ۷۴۹ میلیون اعلامی شرکت به ۷۷۹ میلیون تغییر پیدا کرده من و خیلی از همکاران دیگر که برای این ماشین ثبت نام کردیم قصد انصراف داریم ولی وقتی به نمایندگی کرمان موتور مراجعه می کنیم میگن که دو ماه طول میکشه تا پول شما را به شما برگردانیم و سودی هم به شما برای این دو ماه نمی‌دهیم خواستم بپرسم چرا این کار را انجام می دهید و این کار کاملا غیر قانونی هست اول که چرا قیمت آن را افزایش دادید برای ما همین هزینه هم کمرشکن هست دوم اینکه وقتی کسی می‌خواهد انصراف بدهد پولش رو پس نمی دید و سود در این دو ماه اگر به این صورت ما تعداد زیادی هستیم که قصد شکایت از کرمان موتور را داریم