خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۴۰۹۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز یک شهریور ۱۴۰۰ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز یک شهریور ۱۴۰۰ چقدر شد؟

صبح روز دوشنبه اولین قیمت دلار در بازار آزاد ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان گزارش شد. نرخ این ارز در صرافی‌ملی، بازار متشکل ارزی و سامانه سنا نیز افزایشی اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح روز دوشنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۷هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. در ساعات پایانی معاملات روز گذشته نیز نرخ این ارز ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان بود.

صرافی ملی هم قیمت دلار را با ۱۳۰ تومان افزایش ۲۶ هزار و ۳۳۰ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۸۶۲ تومان برای خرید اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی با حدود ۴۰ تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت روز کاری گذشته، وارد کانال قیتی جدید شد و به ۲۶ هزار و ۵۹۶ تومان رسید.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا که پایان معاملات آخرین روز پیش از تعطیلات ۲۶ هزار و ۹۰۱تومان بود، صبح امروز نیز ۲۶ هزار و ۸۶۲تومان اعلام شد.

همچنین آخرین نرخ برای معاملات در سامانه نیما بر اساس آخرین معاملات ۲۲ هزار و ۸۰۱ تومان اعلام شده است.

اخیرا خبرهای مربوط به برجام و کاهش امید به لغو تحریم‌ها در کنار افزایش تنش‌های منطقه‌ای مانند سقوط دولت افغانستان، زمینه‌ساز افزایش نگرانی معامله‌گران شده و خریدهای احتیاطی را افزایش داده است. این درحالی است که گفته‌های معامله‌گران و فعالان بازار هم نشان می‌دهد که با اعضای کابینه معرفی شده دولت سیزدهم، چشم‌انداز چندان مثبتی را برای این بازار متصور نیستند!

در طرف دیگر ماجرا هم افزایش سهم پول از نقدینگی، افزایش قابل‌توجه پایه پولی و کاهش جذابیت اوراق که در گزارش تازه بانک‌مرکزی منعکس شده و به افزایش انتظارات تورمی دامن می‌زند.

با ادامه یافتن مجموع این سیگنال‌ها، چه تحلیلگران فنی و چه کارشناسان تجربی بازار، افزایش نرخ دلار در روزهای آتی را دور از ذهن ارزیابی نمی‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلار و سکه کاهشی میشه و تجارت نیوز یا بهتر بگم دلال نیوز هم هر چقدر زور بزنه که فضای بازار هیجانی بشه بی فایده است.

    • ناشناس

      دلتو خوش کن تا اموراااتت بگذره

  • ناشناس

    به شددت کاهش پیدا میکنه مطمعن باشید وضع اینطور نمیمونه

  • ناشناس

    من هم با وضع موجود بازار میگویم مطمءنا قیمت دلار بشدت کاهش پیدا میکنه

  • ناشناس

    لعنت بهشون . خودشون رو زده به بیخیالی دلار هم همینجوری داره میره بالا.

  • ناشناس

    چرااااا جناب رییسی هیچ واکنشی نشون نمیدههه؟؟؟؟؟چرا کسی چیزی نمیگهههه.چرا کسی نمیگهههههه قرار بود همه چی خیلی خوب بشهههه.الان که دیگه همونی که میخواستن همه چی شددددد.خوببببببببببب پس چی شدددددددددد؟؟؟؟له شدیممم بخداااااا

    • ناشناس

      چقدر ساده دلی!

  • ناشناس

    ۴۲سال است که بحز وعده از مسولین چیزی نشنیدیم فقط روزبه‌روز شاهد کوچک نر شدن سفره مان هستیم خاک بر سرمان شده هنوز از خواب غفلت بیدار نشدیم ،،مرگ بر امریکای گرانفروش