کد مطلب: ۷۹۸۴۸۰

تجارت نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ / دلار در کانال پنجم حبس شد

قیمت دلار امروز 27 فروردین 1402 / دلار در کانال پنجم حبس شد

امروز یکشنبه ۲۷ فروردین قیمت دلار در بازار معاملات آزاد در روند با ثباتی قرار دارد. این در حالی است که قیمت دلار حواله یک پله بالاتر نشست و با قیمت ۳۸ هزار و ۱۰۱ تومان در سایت بازار متشکل ارزی به ثبت رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۷ فروردین در کف کانال ۵۰ هزار تومانی آغاز به کار کرد. این اسکناس آمریکایی در پله‌های آخر کانال مذکور نوسان دارد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار آزاد داد و ستد می‌شود.

جدول قیمت انواع ارز

قیمت دلار ، هفته گذشته در کف کانال پنجم و در پله اول و دوم نوسان داشت. دیروز دلار تهران در بازار آزاد به کف کانال پنجم برگشت و در حال حاضر روند با ثباتی نسبت به روز گذشته دارد. این در حالی است که امروز بازارهای همسایه نیز اختلاف قیمتی محدودی نسبت به روز گذشته دارند.

برخی فعالان بازار افزایش قیمت خودرو و تقویت شاخص بورس را عاملی جهت تردید معامله‌گران بازار ارز، برای داد و ستد می‌دانند. آنها معتقدند با وجود چنین نوساناتی در بازارهای موازی خودرو و سهام، بیشتر معامله‌گران بزرگ بازار حاضر نیستند ارز خود را به فروش برسانند و وارد بازارهای دیگر شوند.

به نظر می‌رسد بازیگران ارزی دلیل رکود و ثبات نسبی قیمت دلار در بیش از ۱۰ روز گذشته را این عامل می‌دانند که باعث شده برخی معامله‌گران دلار در تنگنای نگهداری یا فروش قرار بگیرند.

قیمت دلار در نرخ های مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله از صبح امروز، یکشنبه ۲۷ فروردین در سایت بازار متشکل ارزی با افزایش قیمت همراه شد و با قیمت ۴۱ هزار و ۹۱۱ تومان کشف قیمت شد. قیمت دلار حواله که در هفته‌ گذشته همواره رقم ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان را نشان می‌داد. امروز یک پله بالاتر نشست و با قیمت ۳۸ هزار و ۱۰۱ تومان در ساعت مذکور به ثبت رسید.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم 28 هزار و 500 تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرد.

ثبات قیمت دلار در بازارهای همسایه

یکشنبه ۲۷ فروردین، دلار در بازارهای همسایه در قیمت هرات و سلیمانیه افزایش و کاهش محدودی داشت و به اعتقاد فعالان بازار این روند باثبات است. دلار هرات نزدیک به ۳۰۰ تومان کاهش قیمت دارد و دلار سلیمانیه نیز در لحظه تنظیم این گزارش افزایش ۵۰۰ تومانی همراه است.

قیمت ارزهای موثر

امروز قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا نسبت به روز گذشته یک پله افزایش قیمت داشت. این اسکناس از صبح امروز ۲۷ فروردین با قیمت ۴۶ هزار و ۲۷۲ تومان و یوروی حواله ۴۲ هزار و ۶۵ تومان اعلام شده است. امروز قیمت یورو در بازار آزاد نیز هزار تومان افزایش قیمت داشت و به قیمت ۵۶ هزار تومان در حال معامله است.

دیروز قیمت درهم در کف کانال ۱۴ هزار تومانی قرار داشت و امروز این کانال شکسته شد. در لحظه تنظیم این گزارش درهم در بازار آزاد با قیمت ۱۳ هزار و ۹۷۰ تومان در حال معامله است. امروز قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز ۱۰ هزار و ۳۷۴ تومان درج شد و افزایش محدودی داشت. قیمت حواله درهم نیز در این مرکز ۱۱ هزار و ۴۱۲ تومان درج شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.