کد مطلب: ۶۳۵۰۲۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت رانا پلاس / مشخصات فنی

قیمت رانا پلاس / مشخصات فنی

قیمت خودرو از ابتدای اسفند ماه با ثبات همراه شد. قیمت‌ها متاثر از نتیجه مذاکرات و نرخ دلار هستند. رانا پلاس در بازار امروز چه قیمتی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، خودروی رانا پلاس در بازار خودروی امروز کشور به قیمت ۲۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مشخصات فنی

رانا پلاس با اینکه فیس‌لیفت رانا محسوب می‌شود اما بهتر است آنرا نسخه ارتقایافته رانا بدانیم. زیرا هم استاندارد آلایندگی موتورش بهتر است، هم به امکانات بیشتری مجهز و هم چندین تغییر ظاهری را تجربه کرده است. به‌عنوان مثال گرافیک چراغ‌های جلو و عقب تغییر کرده و به دی‌لایت نئونی مجهز شده‌اند. همچنین قاب آینه‌ها تغییر و حالا راهنمای LED هم دارند. همرنگ‌شدن دستگیره‌ها و زه‌جانبی با رنگ بدنه، طرح جدید جلوپنجره و تغییر قالپاق‌ها از دیگر ویژگی‌های جدید رانا پلاس هستند.

اما در کابین رانا پلاس، حجم تغییرات بسیار بیشتر است؛ اولین چیزی که در کابین جلب توجه می‌کند، استفاده از همان فرمانی است که قبلا در پژو ۲۰۷ سری جدید موجود بود.

باما نوشت، این فرمان جدید، که دکمه‌های کنترلی (برای سیستم صوتی و کروز کنترل) روی آن وجود دارد، در قسمت پایینی دارای روکش نقره‌ای رنگی است تا حس اسپرت بیشتری به راننده القا شود. طرح جدید رودری‌ها، صندلی‌های جدید (مشابه ۲۰۷) با روکش جدید، صفحه کیلومتر جدید، دسته راهنما و دسته برف پاک کن جدید (مشابه ۲۰۶) و همچنین رادیوپخش جدید (بدون سی دی پلیر) با بلوتوث ازجمله تغییرات مهم در کابین خودروست.

در قسمت فنی، ارتقا آلایندگی موتور به استاندارد یورو۵، تنها حرف جدید رانا پلاس است ولی با این حال، ایران خودرو چند تغییر مختصر دیگر را هم انجام داده مانند بهبود مقاومت فن رادیاتور، عایق جدید کاپوت برای کاهش صدا و بهبود ایربگ‌های جلو.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.