کد مطلب: ۷۵۹۹۱۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پرچم‌دار سامسونگ به ایران رسید/ قیمت گلکسی اس ۲۳ در بازار

پس از گذشت حدود 10 روز از رونمایی پرچمدار سامسونگ (گلکسی اس 23) این مدل گوشی به بازار ایران رسید؛ قیمت این مدل گوشی حدود 70 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دوازدهم بهمن‌ شرکت سامسونگ از جدیدترین گوشی خود، یعنی گلکسی اس 23، رونمایی کرد؛ پس از آن شایعاتی مبنی بر عدم رجیستری این گوشی در ایران مطرح شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر این مدل گوشی توسط برخی از شرکت‌های واردکننده گوشی، تبلت و لوازم جانبی وارد بازار ایران شده است.

مهدی عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه، در گفتگو با ایسنا اعلام کرد که مجوز واردات اس 23 صادر شده و ثبت سفارش آن در حال انجام است.

قیمت 70 میلیونی گلکسی اس 23 در بازار ایران

در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی‌های گلکسی اس 23 روانه بازار ایران شده است؛ از همین رو خرید و فروش آن به صورت بسیار محدود در حال انجام است. قیمت این گوشی‌ها بین 65 میلیون تا 70 میلیون تومان تخمین زده می‌شود.

در حال حاضر قیمت گوشی گلکسی s22 در بازار حدود 42 میلیون تا 45 میلیون تومان است.

از سرنوشت رجیستری آیفون 14 چه خبر؟

از ابتدای مهرماه سال جاری گوشی آیفون 14 در بازارهای جهانی موجود بود؛ در واقع بیش از سه ماه است که از ورود این گوشی به بازار ایران می‌گذرد، اما همچنان تصمیمی درباره رجیستری و ثبت سفارش آن اتخاذ نشده است.

چندی پیش نیز امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، اعلام کرد که به‌طور کلی واردات تجاری آیفون 14 به کشور ممنوع شده است.

او در اظهارات خود عنوان کرد که واردات رسمی و تجاری آیفون انجام نخواهد شد و درباره رجیستری آیفون ۱۴ وارد شده از طریق رویه مسافری نیز هنوز تصمیم گرفته نشده است. هر چند بخشی از این تصمیم‌گیری به عهده وزارت صمت است، اما ارگان‌های دیگر نیز دخیل هستند که در مجموع باید بررسی و تصمیم نهایی اتخاذ شود.

گرچه روز گذشته برخی رسانه‌ها از آغاز رجیستری آیفون 14 خبر دادند، اما قالیباف بار دیگر در توئیتی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که هیچ تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ نشده است.

برای مطالعه بیشتر گزارش عرضه آیفون های 8 میلیونی به بازار! را در تجارت‌‎نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.