کد مطلب: ۵۸۸۷۸۰

اثرگذاری قیمت دلار در بازار طلا / کاهش قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ مهر

اثرگذاری قیمت دلار در بازار طلا / کاهش قیمت طلا و سکه امروز ۲۶ مهر

اونس جهانی طلا در بازار امروز در بالاترین نرخ خود به ۱۷۷۲ دلار افزایش یافت. قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز به یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار امروز اونس جهانی طلا در کم‌ترین نرخ ۱۷۶۲ دلار و در بالاترین نرخ به ۱۷۷۲ دلار افزایش یافت. در کنار افزایش اونس جهانی طلا نرخ ارز در بازار امروز کاهش یافت و همین موضوع باعث کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان کاهش یافت. قیمت سکه در سایت اتحادیه طلا ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان اعلام شد. در بازار آزاد قیمت سکه ۱۱ میلیون و ۵۹۰ تومان نرخ گذاری شده است.

قیمت نیم سکه شش میلیون تومان و ربع سکه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

55 4

تجارت‌نیوز در گفتگوی زنده اینستاگرامی با کارشناسان بررسی می‌کند:

با سرمایه خود چه کنیم؟

در شرایطی که اقتصاد ایران همچنان با چالش تورم دست به گریبان است، بسیاری از افراد به دنبال بهترین راه برای حفظ ارزش سرمایه خود هستند. مجتبی دیبا و میلاد صادقی، کارشناسان بازارهای مالی، امروز، ۲۶ مهر، در گفتگوی زنده اینستاگرامی با ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز به این پرسش پاسخ می‌دهند که با سرمایه خود چه کنیم؟

نرخ تورم سالانه در شهریور١۴٠٠، به ۴۵,٨ درصد رسید و نسبت به ماه قبل، ٠.۶ واحد درصد افزایش را نشان می‌داد. این در حالی است که هیچ کدام از بازارهای مالی به این اندازه بازدهی نداشتند. در چنین شرایطی بسیاری از مردم به دنبال راهی برای حفظ ارزش دارایی خود هستند. حال سوال این است که با سرمایه خود چه کنیم؟

مجتبی دیبا و میلاد صادقی، کارشناسان بازارهای مالی، امروز در گفتگوی زنده اینستاگرامی با ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز، ضمن پیش‌بینی کوتاه‌مدت و بلندمدت بازارها، به این پرسش نیز پاسخ می‌دهند که با سرمایه خود چه می‌توانیم بکنیم؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.