کد مطلب: ۸۷۵۶۱۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۲/تداوم روند افزایشی در بازار طلا

قیمت طلا و سکه امروز 15 مهر 1402/تداوم روند افزایشی در بازار طلا

قیمت طلا و سکه امروز افزایشی است و سکه امامی بار دیگر 300 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. امروز دلار هم روند افزایشی دارد و روند انس نیز با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، صعودی ثبت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز، شنبه 15 مهر تا لحظه تنظیم این خبر، قیمت طلا و سکه، افزایشی شده است و بار دیگر همه قطعات سکه، به غیر از سکه گرمی افزایش قیمت را تجربه کردند. با وجودی که روز چهارشنبه روند بازار کاهشی بود و حتی سکه امامی رفت و برگشتی را به کانال 26 میلیون تومان تجربه کرد، در روزهای اخیر هم قیمت طلا و هم قیمت سکه صعودی است و سکه امامی امروز هم 300 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد. همچنین قیمت دلار به کانال 50 هزار تومان بازگشت. امروز با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، برخی منابع قیمت انس را افزایشی و در حدود 1,832.59 دلار اعلام کردند.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر افزایشی است و دو میلیون و 262 هزار و 900 تومان معامله می‌شود که حدود 19 هزار تومان بیشتر از روز کاری گذشته است.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر صعودی و 27 میلیون و 683 هزار تومان است؛ حدود 351 هزار تومان بیشتر از روز پنجشنبه.

همچنین نرخ نقدی سکه بهار آزادی نیز حدود 196 هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود 24 میلیون و 797 هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود 87 هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته، به شش میلیون و 85 هزار تومان رسیده است. اما حباب سکه بهار آزادی امروز 35 هزار تومان کاهش را تجربه کرده و به حدود سه میلیون و 199 هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه و طلا

قیمت سکه و طلا 15 مهر 1402

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در اولین روز کاری هفته، نیم سکه با قیمت 15 میلیون و 90 هزار تومان معامله می‌شود که تا لحظه تنظیم این خبر، 150 هزار تومان افزایش قیمت داشته است. حباب نیم‌سکه نیز با 24 هزار تومان افزایش، روی چهار میلیون و 292 هزار تومان ایستاده است.

همچنین امروز ربع سکه، با نرخ 10 میلیون و 93 هزار تومان داد و ستد می‌شود که که تا لحظه تنظیم این خبر 150 هزار تومان افزایش را تجربه کرده است. حباب آن نیز 87 هزار تومان افزایش یافته و روی رقم چهار میلیون و 692 هزار تومان قرار گرفته است.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، با قیمت پنج میلیون و 750 هزار تومان معامله می‌شود. حباب این سکه اما حدود 31 هزار تومان کاهش قیمت داشته و به سه میلیون و 91 هزار تومان رسیده است.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

نرخ ارز و به دنبال آن قیمت طلا و سکه این روزها افزایشی است. قیمت دلار نقدی از صبح در آستانه بازگشت به کانال 50 هزار تومانی قرار داشت و معاملات غیرقانونی پشت خطی در این کانال در حال انجام بود. حالا دلار نقدی نیز در برخی کانال‌های تلگرامی در همین کانال معامله می‌شود. این شرایط بر بازار طلا و سکه نیز اثرگذاشته و روند آن را افزایشی کرده است. به گونه‌ای که سکه هم روز پنجشنبه و هم امروز 300 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد.

این روزها البته انس هم روند افزایشی دارد و تحلیلگران روند آن را برای قیمت طلا و سکه در ایران مهم می‌دانند. ضمن اینکه به نظر می‌رسد در روزهای اخیر، به دلیل برخی اخبار منفی سیاسی، بازارساز توان کنترل بازارها و سرکوب قیمتی را تا حدودی از دست داده است. برای اطلاعات بیشتر، گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه 15 مهر 1402 را بخوانید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آینده قیمت طلا و سکه دو گزارش پیش بینی قیمت طلا و سکه و قیمت طلا و سکه 15 مهر 1402 را مطالعه کنید.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.